Gå til innhold

Singlet, hva mener folket?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
På elixia sjølyst blir du sett rart på om du IKKE trener i singlett.

Så det er der jeg må bli medlem når jeg flytter til Oslo til sommeren altså:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singlet er lov! Bare ikke på SiS (UiS), pga 2 grunner:

1: De som bruker anabole steroider flexer i speilet (det er faktisk snakk om at treningssenteret skal være dopingfri, og de tar stikkprøver....)

2: Uhygenisk...

For noen helt ubrukelig grunner til å ikke få lov til å trene med singlet! Alle treningssentere er uhygeniske, både med og uten singlet. Og at de i det hele tatt gidder å bruke grunnen om at de står å flexer foran speilet, er heller ingen grunn, hvertfall ikke når de liksom skal være antidoping osv... Surt å ikke kunne trene med singlet, MEN JEG GJØR DET FORDEOM! De får heller ta meg til side og si at jeg må gå med en t-skjorte eller lignende.. :p

Deiligere å trene med singlet enn med en t-skjorte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Singlet er lov! Bare ikke på SiS (UiS), pga 2 grunner:

1: De som bruker anabole steroider flexer i speilet (det er faktisk snakk om at treningssenteret skal være dopingfri, og de tar stikkprøver....)

2: Uhygenisk...

For noen helt ubrukelig grunner til å ikke få lov til å trene med singlet! Alle treningssentere er uhygeniske, både med og uten singlet. Og at de i det hele tatt gidder å bruke grunnen om at de står å flexer foran speilet, er heller ingen grunn, hvertfall ikke når de liksom skal være antidoping osv... Surt å ikke kunne trene med singlet, MEN JEG GJØR DET FORDEOM! De får heller ta meg til side og si at jeg må gå med en t-skjorte eller lignende.. :p

Deiligere å trene med singlet enn med en t-skjorte!

Stikkprøver? Seriøst? :p Lurer på om jeg har hørt noe om det i forbindelse med SATS også når jeg meldte meg inn...hm, husker ikke...Men så er ikke det et problem for meg heller da;)

Enig i at det er mye mer digg å trene i singlet, får liksom mer "frihet til å bevege seg" :) Og så ser man jo musklene da:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Singlet er lov! Bare ikke på SiS (UiS), pga 2 grunner:

1: De som bruker anabole steroider flexer i speilet (det er faktisk snakk om at treningssenteret skal være dopingfri, og de tar stikkprøver....)

2: Uhygenisk...

For noen helt ubrukelig grunner til å ikke få lov til å trene med singlet! Alle treningssentere er uhygeniske, både med og uten singlet. Og at de i det hele tatt gidder å bruke grunnen om at de står å flexer foran speilet, er heller ingen grunn, hvertfall ikke når de liksom skal være antidoping osv... Surt å ikke kunne trene med singlet, MEN JEG GJØR DET FORDEOM! De får heller ta meg til side og si at jeg må gå med en t-skjorte eller lignende.. :p

Deiligere å trene med singlet enn med en t-skjorte!

Der har du to begrunnelse som ikke hører hjemme i "mot singlet" argumentasjonen. Som du sier. Ubrukelig. Om sentere skal først forby singlet må det være på skikkelig grunnlag mener jeg.

Uhygenisk? da kan de be alle mannfolka bli kvitt tennis-sokkene sine som loer som et lite helvette på tur inn i dusjen. Full av svette og dårlige fotsopp-sporer. Begynn der, og ikke den jevla singleten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du to begrunnelse som ikke hører hjemme i "mot singlet" argumentasjonen. Som du sier. Ubrukelig. Om sentere skal først forby singlet må det være på skikkelig grunnlag mener jeg.

Uhygenisk? da kan de be alle mannfolka bli kvitt tennis-sokkene sine som loer som et lite helvette på tur inn i dusjen. Full av svette og dårlige fotsopp-sporer. Begynn der, og ikke den jevla singleten.

Ja, jeg vet! Dummeste "grunnene" jeg noen gang har hørt. Jeg vet ikke engang hva deres grunnlag for å forby singlet kan være.. Bare teit egentlig.. De sier vi kan bruke t-skjorter uten armer, men ikke singleter som svinger innover og viser skulderbladene. Bare heeeelt idiotisk spør du meg! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet! Dummeste "grunnene" jeg noen gang har hørt. Jeg vet ikke engang hva deres grunnlag for å forby singlet kan være.. Bare teit egentlig.. De sier vi kan bruke t-skjorter uten armer, men ikke singleter som svinger innover og viser skulderbladene. Bare heeeelt idiotisk spør du meg! :p

Jeg kan se effekten av det - som nevnt tidligere - men jeg syns fremdeles hele debatten (fra forbudet sin side) er helt revva og feil vinklet. På tide å få huet ut av dassen å virkelig stå fram emd de egentlige benefitsene. Ikke bare leke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singlett er mye bedre å trene i en t-skjorte, men helst da en slik som bare er avkuttet med armene, blir litt voldsomt med en singlett som viser hele ryggen synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
det er hvertfall helt latterlig. singlet-forbud!

vell.. teit å teit.. syns det er helt ok at ikke det drypper enorme svettedråper ned på apparater og gulv jeg altså.. det ser bra ut med singlet, men det er jo også stilig med t-skjorter som ikke har så lange ermer de som dekker skuldra såvidt og under armen. så havner hverfall svetta i skjorta og ikke rundt omkring..:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det som plager meg litt med vanlige, slappe "stroppe-singleter" er når bolerne med kviser på størrelse med erter på ryggen gnir seg inntil benker og apparater. Du formelig ser de har gått ned en halvkilo bare ved tapt bolekvise når de går etter en økt. :S Svette plager meg ikke, men folk med skikkelig hudproblemer plager meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...