Gå til innhold

Singlet, hva mener folket?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Menn flest bør styre unna singlet. Med mindre man er tilbake på tranceparty i år 2000 eller høyner med en wifebeater og en nesten tom heineken. Eller om man er superheit, men da bør man helst styre unna alt av klær ^^

Jeg bruker gjerne den typen som ser ut som en t-shirt uten ermer...de synes jeg er ganske fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell.. teit å teit.. syns det er helt ok at ikke det drypper enorme svettedråper ned på apparater og gulv jeg altså.. det ser bra ut med singlet, men det er jo også stilig med t-skjorter som ikke har så lange ermer de som dekker skuldra såvidt og under armen. så havner hverfall svetta i skjorta og ikke rundt omkring..:eek:

Ser den, men jeg har sett flere steder at det er singletforbud kun i styrkesalen..

folk svetter jo mye mer når de løper på 3d-mølla :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for barisgym

Velkommen til Toppform, bare å ta turen innom :rofl:!!

Singlet er THE SHIT, ferdig med det! Finnes jo ikke noe diggere å gå i! Jeg blir dissa konstant på skolen fordi jeg enten er går i singlet eller baris i klassen (yeah, du leste riktig). Men who gives a shit, I just KEEP BEING AWESOME.

post-2287-14440826002189_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kort innpå - hva er grunnen til at singlet er "forbudt" enkelte steder? For å unngå kroppsfokuset eller for at det blir svette i hytt og pine?

Jeg har en teori om at mange ekle, illeluktende mennesker har ødelagt for de som kler singlet/lukter ok /ser bra ut i det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en teori om at mange ekle, illeluktende mennesker har ødelagt for de som kler singlet/lukter ok /ser bra ut i det :D

Jeg har sett tre typer folk i singlet

1. Damer (ja, dere ser bra ut i singlet så jeg gidder ikke engang å dele opp i grupper :D)

2. Gutter og menn som er for feite eller spinkle til å passe det

3. Gutter og menn som gjør meg sjalu på fysikken deres langt inn i hjerteroten, men har snakker vi prosent i ensifret størrelse - kanskje mindre

Så...Jenter - bruk gjerne singlet for min del. Gutter og menn - helst ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett tre typer folk i singlet

1. Damer (ja, dere ser bra ut i singlet så jeg gidder ikke engang å dele opp i grupper :D)

2. Gutter og menn som er for feite eller spinkle til å passe det

3. Gutter og menn som gjør meg sjalu på fysikken deres langt inn i hjerteroten, men har snakker vi prosent i ensifret størrelse - kanskje mindre

Så...Jenter - bruk gjerne singlet for min del. Gutter og menn - helst ikke ;)

Syns det stemmer veldig bra det du sier! :) Og så er det jo sånn - føler jeg - at jenter går mye i singlet generelt, men det gjør ofte ikke gutta, ikke alle liksom.. ^^

vi lever i et fritt land,tren med hva dere vil....personlig liker jeg ikke å trene med singlet selv.....

Jo, men på en del treningssentre er det jo ikke lov med singlet, så da kan man jo ikke bruke det ^^;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke styret med dette greiene her? For min del kan folk ta på seg nøyaktig det de vil på et treningssenter..

Selvfølgelig er det noen ting som ser bedre ut enn andre, som f.eks at singleten godt ikke trenger å være så stram og liten (da snakker vi gutter), at navelen nesten titter fram.

Men som jeg sa.. hvis noen absolutt har lyst å trene i ballerinakjole om det så måtte være, har jeg ingenting jeg skulle sagt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis noen absolutt har lyst å trene i ballerinakjole om det så måtte være, har jeg ingenting jeg skulle sagt om det.

Ooooh! Må prøves! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn
Singlet må jo selvfølgelig være lov, shit, burde vært bar overkropp only egentlig!! SHOW EM WHAT YOU GOT :D

Et treningssenter hvor det er obligatorisk med bar overkropp, for en ide! Si ifra når du starter opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...