Gå til innhold

Singlet, hva mener folket?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Tja, synes at gutta skal få lov å gå med singlet på trening hvis de føler for det - det er jo litt mer praktisk enn en t-skjorte.

Dessuten synes jeg det ser litt merkelig ut med en utrolig trang eller veldig stor t-skjorte.

Men egentlig synes jeg ikke det er fullt så kledelig med singletter på skolen og sånt. Ute om sommeren HVIS det er fint vær er det greit, men å gå rundt og fryse i singlet kun for å vise seg fram.. joda..

Hahah, det ble litt motstridende, jeg vet. Men synes jo at gutter som går i singlet (og har litt muskler) er fint å se på :) Men er ikke sånn kjempefan av sjøldiggerne bare ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å leke moralens vokter, men blir ikke det det samme som at en tynnis skal si at muskelbunter ikke får gå i singlet heller?

Personlig synes jeg at folk kan gå i hva de vil bare det ser bra ut. Det er altfor lite mennesker som kjøper klær noe særlig mer enn 1 gang annethvert år (det er hvert fall inntrykket jeg får etter en ti-minutters spasertur i sentrum), but I digress.

Jeg foretrekker dog tynniser i singlet enn tjukkaser (ikke nødvendig å finne frem et bilde av det til meg ;-) )

Nei, det blir vel mer det samme som at en gutt sier at store jenter ikke burde gå i tights.. det er litt frekt og cheeky, men det sies jo ikke uten grunn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
For min del så synes jeg folk må få trene i akkurat det antrekket de selv velger. Jeg har til og med sett folk trene i regnjakke innendørs :confused:

Det hørtes nice ut. Blir Regnjakke i morgen på trening:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pga at det skaper dårlig miljø da eller? bidrar til etablering av store boler-nettverk? :D

eller hygiene? jeg blir mer svett av å trene i t-skjorte, da det er påbud om bruk av håndkle uansett ser jeg ikke helt problemet.

Nei ;) Mer som i effekten av man blir kvitt brølaper, unge gutter som ikke har noe å vise samt andelen av kvinner i alle aldre kommer innom. Resultatet som vi fikk på vårt senter

Alt det tullet om hygiene og bole greiene er oppspinn fra øverste etasje tipper jeg. Andre effekter må til der.

Selv om jeg har sett effekten av forbudet er jeg splittet, både for og i mot. Personlig så syns jeg det burde oppheves, fra arbeidsantrekket sitt synspunkt, basert på hva jeg selv har opplevd og hvilken forandringer som har skjedd så syns jeg den burde bli.

Ustabile greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så syns jeg det burde oppheves, fra arbeidsantrekket sitt synspunkt, basert på hva jeg selv har opplevd og hvilken forandringer som har skjedd så syns jeg den burde bli.

Ustabile greier.

Hva med et eget tidpkt for løsslupne klær evt. en 'sexy friday' og jeg melder meg inn igjen :p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et eget tidpkt for løsslupne klær evt. en 'sexy friday' og jeg melder meg inn igjen :p

Tenkte på det i stad, men er så vanskelig å håndheve mtp på personell og kan mulig skape forvirring. Dessuten mistenker jeg at senterne som kjører singlet-forbud generelt ikke har noe å tape på de som slutter med det. Mulig de tenker win-win da og den kan jeg se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessuten mistenker jeg at senterne som kjører singlet-forbud generelt ikke har noe å tape på de som slutter med det. Mulig de tenker win-win da og den kan jeg se.
Men har det egentlig vært noen seriøs (hvor den som svarer er anonym i det minste) undersøkelse på om singlet har vært til sjenanse for disse 'damene i alle aldre' du snakker om?

En ting er hva de sier til dere, en annen ting er hva jeg overhører de godt voksne damene kommenterer i garderobene ;) hehe synes det er litt morsomt jeg da....ikke alle som er 'døde' selv om de har nådd en viss alder og litt diskriminerende å ikke la de få titte eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har det egentlig vært noen seriøs (hvor den som svarer er anonym i det minste) undersøkelse på om singlet har vært til sjenanse for disse 'damene i alle aldre' du snakker om?

En ting er hva de sier til dere, en annen ting er hva jeg overhører de godt voksne damene kommenterer i garderobene ;) hehe synes det er litt morsomt jeg da....ikke alle som er 'døde' selv om de har nådd en viss alder og litt diskriminerende å ikke la de få titte eller?

Det vet jeg ikke, begrunnelsen bak ligger sikkert ute der en plass, jeg har aldri hørt den. Det var derfor jeg var skeptisk da vi skulle håndheve det på mitt senter.

Basert på holdningen til unge gutter (og noen eldre med ungt hode) så ble det adskillig mye mindre testosteron-rop, skriking og unødvendig bruk av utstyr etter påbudet kom opp, deretter kunne vi se at at damer i alle aldre og fasonger ettervert bevegde seg inn der. Jeg husker første arbeidsdagen min etter 3 dagers opphold like etter at regelen trådde i kraft, jeg skulle ikke tro mine egne øyne da jeg så jentene var overrepresentert i styrkeseksjonen. Etter omtrent 2 år på samme senter hvor jeg har vært til alle døgnets tider har jeg aldri, og da mener jeg aldri, sett dette. Først da innså jeg den egentlige effekten av singlet forbudet.

Den dag i dag tasser det likt om likt med jenter og gutter der inne. Singlet-forbudet brukes enda og såvidt jeg vet så er det ingen som klager og alle er fornøyde, dvs da er mitt moderselskap ekstra fornøyd = Win - Win.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg så jentene var overrepresentert i styrkeseksjonen.
boooooooring ;) - godt vi er forskjellige da :cool:

Uansett, rart med den frykten vi har fått etterhvert på hud? fra 80-tallet hvor jentene gikk med gjennomsiktelige tights og string truse på trening, hvor bilder av en halvdød blodig Gadaffi er ok, mens en naken Nansen er farlig :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...