Gå til innhold

Singlet, hva mener folket?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Men snakker vi om samme type singlet? Man har jo den trailer trash-varianten med bare en tynne stripe på ryggen - de faller inn under singlet-forbudet der jeg trener, og det synes jeg bare er fint. Så har man de med hel rygg og som går nesten helt ut på skuldrene, men ikke ned på armene - de er tillatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester
Men snakker vi om samme type singlet? Man har jo den trailer trash-varianten med bare en tynne stripe på ryggen - de faller inn under singlet-forbudet der jeg trener, og det synes jeg bare er fint. Så har man de med hel rygg og som går nesten helt ut på skuldrene, men ikke ned på armene - de er tillatt.

Tror nok også det kommer av det at noen alltid skal ta det for langt, en singlet eller den hette varianten er grei, men slike singleter som bare er tråder som starter langt under brystvortene og ikke har noe stoff i sidene er det som ødela for singlettbrukere på mange senter.

3045closeup(1).jpg&maxx=300&maxy=07.jpg

Dette er to HELT forskjellige ting, den blå har jeg ingen problemer med, den hvite derimot ser jeg at sentrene rynker på nesen for. Både mht svette og direkte eksponering. Det er forskjell på gym, medlemsbaser og hvem som vil se hva. Men til syvende og sist får man bare innrette seg innenfor de reglene senteret har, ettersom man selv har undertegnet kontrakten uten tvang, å da må man respektere det senteret har satt som guideline på bekledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok også det kommer av det at noen alltid skal ta det for langt, en singlet eller den hette varianten er grei, men slike singleter som bare er tråder som starter langt under brystvortene og ikke har noe stoff i sidene er det som ødela for singlettbrukere på mange senter.

Dette er to HELT forskjellige ting, den blå har jeg ingen problemer med, den hvite derimot ser jeg at sentrene rynker på nesen for. Både mht svette og direkte eksponering. Det er forskjell på gym, medlemsbaser og hvem som vil se hva. Men til syvende og sist får man bare innrette seg innenfor de reglene senteret har, ettersom man selv har undertegnet kontrakten uten tvang, å da må man respektere det senteret har satt som guideline på bekledning.

Takk - det er dette jeg har prøvd å få frem hele tiden. Det finnes singleter som er pene, men så lenge folk skal trene i trailer trash-singlets (såkalte "wife beaters"), så forstår jeg "problemet". Den det er bilde av til venstre bli "oversett" av personalet til tross for singlet-forbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker alltid singlet når jeg trener. Både på løpeturer og på treningssenteret. Mye mer behagelig! Også motivasjon å se musklene jobbe! Bruker det sjeldent ellers, kun på stranda eller hjemme i huset. Synes ikke det er et veldig fint plagg å traske rundt i byen med! På trening er fokuset meg selv, som flere andre sier! Bryr meg ikke om hva andre måtte tenke...Der jeg trener går de fleste med singlet anyway.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...