Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest QueenWinther
Skrevet

En questbar og kaffe rundt 06:15 før yoga 

Gjest QueenWinther
Skrevet

To knekkebrød med røkt laks, kyllingpålegg, philadelphia og avocado, aeropresset kaffe (Caballero<3) og en gresk yoghurt. 

Skrevet

cottage cheese , havregryn, hjemelaget syltetøy m kanel, sk melk. Eller omelett av tunfisk, rødløk, litt ost og gresk Yoghurt. I stekepanna først så i ovnen på 120 g.

Skrevet

Samme hver morgen: 40 g havregryn kokt med vann, pittelitt salt, pittelitt kardemomme og masse kanel. Så 30 g gourmet pro proteinpulver (vanilla cream) blanda med litt vann til en tykk grøt, blanda i havregrøten. Topper det hele med div. nøtter :D(y)

Sååå godt!

IMG_20150829_111759.jpg

Skrevet

Jeg spiser ikke frokost. Jeg gjorde det før og gjør det i helgene men ukedagene så klarer jeg ikke. Jeg burde nok ha spist noe.

Men jeg spiser 5 måltider resten av dagen da.

Frokost-begrepet er vel heller løst definert her som "Meal 1". Jeg poster her inne ofte, men "frokost" blir gjerne inntatt mellom kl 12 og 14 pga PF. 

Skrevet

For inspirasjon til hverandre, legg gjerne ved bilder om du er spesielt stolt av det estetiske! ;)

Idag bestod min frokost av havregrøt!

35 gram havregryn, 100 gram cottage cheese, 1 ss mctolje, stevia og masse kanel! (Avogtil bytter jeg ut litt av cc-en med kesam (vanilje, om jeg vil være litt småcrazy.)

havregryn, cottage cheese, gresk youghurt, sk.melk, bær, eller hjemmelaget syltetøy. Eller omelett med tunfisk og tomat, lit ost. Dobbel spresso :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...