Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har lurt på å prøve de questbarene der, hvis du skulle beskrevet smaken, hvordan vil du si de er? Jeg liker alt som er søtt. Og liker Oreo. Haha! :)

Hmm, smaker ikke Oreo akkurat, så skjønner ikke helt hvorfor folk sier det. De er ihvertfall mer crunchy en andre, og lettere å tygge føler jeg. Også er smaken litt mer kjeks aktig, med smak av sjokolade, men ikke oreo kjeks syns jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, smaker ikke Oreo akkurat, så skjønner ikke helt hvorfor folk sier det. De er ihvertfall mer crunchy en andre, og lettere å tygge føler jeg. Også er smaken litt mer kjeks aktig, med smak av sjokolade, men ikke oreo kjeks syns jeg ikke.

Bare forbinder det med pakningen, kan være jeg tar feil! :) Men det er verdt å prøve skjønner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare forbinder det med pakningen, kan være jeg tar feil! :) Men det er verdt å prøve skjønner jeg!

Jeg synes de er veldig gode! Jeg synes de ulike sjokoladebarene deres er helt ok, verken mer eller mindre. Blir litt for kunstige for min del (og jeg er IKKE kresen på søtning, ikke spist ordentlig sukker på mange år). Men cookies and cream + s'mores barene synes jeg er grisegode! Tror det er litt pga at jeg finner konsistensen bedre på disse og :) du bør prøve dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er veldig gode! Jeg synes de ulike sjokoladebarene deres er helt ok, verken mer eller mindre. Blir litt for kunstige for min del (og jeg er IKKE kresen på søtning, ikke spist ordentlig sukker på mange år). Men cookies and cream + s'mores barene synes jeg er grisegode! Tror det er litt pga at jeg finner konsistensen bedre på disse og :) du bør prøve dem!

Jeg er da veldig glad i alt som er søtt, høres ut som noe jeg må prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...