Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For inspirasjon til hverandre, legg gjerne ved bilder om du er spesielt stolt av det estetiske! ;)

Idag bestod min frokost av havregrøt!

35 gram havregryn, 100 gram cottage cheese, 1 ss mctolje, stevia og masse kanel! (Avogtil bytter jeg ut litt av cc-en med kesam (vanilje, om jeg vil være litt småcrazy.)

Fortsetter under...

Frokosten min i dag er den samme som alltid...nemlig verdens beste:

50 gr havregryn

10 gr kruskakli

1 skje fiberhusk

-kokes med vann og en ss kakao + noen dråper stevia med vaniljesmak

100 gr frosne bringebær i en skål varmes i mikroen før grøten helles over

35 gr activate elite gold vanilje røres med litt vann til mousse-konsistens og helles over

toppes med et eple i biter, kanel, sukrin og kakao

FOOD ORGASM!

Annonse

Min frokost er den samme hver dag så jeg trenger nok ikke poste den mer en 1 gang :D

80g havregryn

25g kruskakli

25g hvetekim

20g linfrø

30g Activate Elite Gold Vanilje

2 eggehviter

8dl vann

Grøt for mons!

Annonse

"Asle Bøe skrev:
Jepp, en stor deilig porsjon med luft! MMM! Kan ikke leve uten. Starter jeg ikke dagen med luft blir det en kort, shitty dag og jeg går rett i gulvet.

Husk at kroppen bare kan ta opp 50 ml oksygen per kg kroppsvekt per minutt, så du må passe på å puste mange små innpust gjennom hele dagen for å holde oksygenopptaket i gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...