Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Første måltid etter trening: 300 g sei, 200 g spinat, 30 g blåmuggost, 10 g linfrø, mye krydder. Andre måltid etter trening: 1 kg poteter, 300 g sei, krydder, 10 g linfrø.

Jøss, 1 kg poteter? Mer potet enn jeg spiser på 2 mnd.. :p Men, så er jeg ikke så grådig glad i poteten heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kan du a)ikke ha en pommes frites-maskin eller B) en foreman- grill eller c) verdens beste grillkrydder :D

Har faktisk en frityrkoker et eller annet sted her, lite brukt ja. Spiser jeg potet, så blir det potetbåter med olje og masse krydder-stekt i ovn. Det er godt det =) Har hyllen nedlesset i krydder, men om det er verdens beste...tja.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fettfokusert "frokost" (13-14 tiden):

1 boks tunfisk med krydder, noen runder ekte majones, sylteagurker.

4 egg i eggerøre med litt sukkerfri ketchup.

2 små epler

En neve div nøtter, dominert av valnøtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4-5 grillpølser i brød med ketchup, sennep, rekesalat og sprøstekt løk :confused:

Jaja, var litt spontant. Var plutselig grilling på jobben, så ville ikke motstå fristelsen. Maten jeg tok med som jeg egentlig skulle spise endte opp i kjølern, så får ta den på mandag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...