Gå til innhold

Fettprosent - Eksempler, og evaluering


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 5 uker senere...

Annonse

Fettklype måler kun underhudsfett - men det gir en god indikasjon på fettprosenten fordi omtrent 50 % av fettet vi har finnes rett under huden. Det sier selvsagt ingenting om visceralt fett, men det kan målebåndet hjelpe deg med.

Fikk en oversikt over visceralt fett og underhudsfett..men tror du at den målingen er nøyaktig med dette apparatet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en oversikt over visceralt fett og underhudsfett..men tror du at den målingen er nøyaktig med dette apparatet?

Relativt presis. Dvs, den kan nok fortelle deg hvilken vei det går (opp/ned i fettprosent), men det er vanskelig å si noe om den viser riktig tall. En jente med 18 % er i alle fall i god form med flott fasong. Kjenner du deg igjen i beskrivelsen så kan det stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal nok mye mer selvtillitt til før jeg tør å poste et bilde av meg her..:p Selv om jeg er fryktelig nysgjerrig på fettprosenten min... har en følelse på at den ligger på 30+... :unsure::thumbsdown:

Min fettprosent er nok på 25 % vil jeg tro. Eller mer...

Er ikke noe farlig å legge ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...