Gå til innhold

Fettprosent - Eksempler, og evaluering


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[ATTACH]1054[/ATTACH] Sommer 2007, 2år etter første barnet. Tynn Flis, men trolig en fettprosent på over 23%

[ATTACH]1055[/ATTACH] Baby nr 2 på gang, Trolig en fettprosent på 30 % +

[ATTACH]1057[/ATTACH] 12 mnd etter barn nr 2. Hadde trent litt her, men fortsatt tynn og trolig en fettprosent mellom 20-23 %

[ATTACH]1056[/ATTACH] NÅ ! 21,6 % Fett

[ATTACH]1053[/ATTACH] NÅ ! 21,6 % Fett

Liker best de siste jeg ;)

For en fantastisk flott babymage!:) ( Og det hersker åpenbart ingen tvil om at post-babymage kroppen din ser SMASHING ut!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får melde meg inn i 20 pluss gjengen jeg også da :D Har aldri blitt målt eller noe, ja det tar sånn tid å få bestilt en fettklype :wub:

Mitt mål er å bygge en del mot sommern så jeg satser ikke på å gå ned i fettprosent siden jeg har problemer nok med å bygge allerede.

Jada litt halvnaken men det ser ut til å være i orden her inne :rofl:

post-1150-1444082357181_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
[ATTACH]1054[/ATTACH] Sommer 2007, 2år etter første barnet. Tynn Flis, men trolig en fettprosent på over 23%

[ATTACH]1055[/ATTACH] Baby nr 2 på gang, Trolig en fettprosent på 30 % +

[ATTACH]1057[/ATTACH] 12 mnd etter barn nr 2. Hadde trent litt her, men fortsatt tynn og trolig en fettprosent mellom 20-23 %

[ATTACH]1056[/ATTACH] NÅ ! 21,6 % Fett

[ATTACH]1053[/ATTACH] NÅ ! 21,6 % Fett

Liker best de siste jeg ;)

You look amazing! Hva er hemligheten for å ikke få strekkmerker?:p Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

You look amazing! Hva er hemligheten for å ikke få strekkmerker?:p Hehe

Gode gener :D

Jeg har to tette det er 17 mnd mellom de jeg har ikke ett eneste strekkmerke. Også brukte jeg jordnøttolje, bare fordi jeg fikk det anbefalt. Men jeg tror det er gener jeg, for det er jo underhuden som lager "sprekker"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Gode gener :D

Jeg har to tette det er 17 mnd mellom de jeg har ikke ett eneste strekkmerke. Også brukte jeg jordnøttolje, bare fordi jeg fikk det anbefalt. Men jeg tror det er gener jeg, for det er jo underhuden som lager "sprekker"

Da håper vi på gode gener når det en gang blir min tur til å bli mamma:p Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH]1054[/ATTACH] Sommer 2007, 2år etter første barnet. Tynn Flis, men trolig en fettprosent på over 23%

[ATTACH]1055[/ATTACH] Baby nr 2 på gang, Trolig en fettprosent på 30 % +

[ATTACH]1057[/ATTACH] 12 mnd etter barn nr 2. Hadde trent litt her, men fortsatt tynn og trolig en fettprosent mellom 20-23 %

[ATTACH]1056[/ATTACH] NÅ ! 21,6 % Fett

[ATTACH]1053[/ATTACH] NÅ ! 21,6 % Fett

Liker best de siste jeg ;)

Åh, for et forbilde du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er det bare jeg som er for tjukk i huet til å skjønne hvordan jeg laster opp et bilde? Har prøvd med både bildr.no og imageshack men ser ikke ut som at forumet godtar noen av de lenkene :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Takk !! :D

Hemmeligheten er.... kosttilskuddet jeg bruker :)

Collagenproduksjonen er en viktig faktor som avgjør om du får strekkmerker eller ei. Det er collagenet i underhuden som binder fuktighet og en hud med dårlig collagenproduksjon sliter litt da. Det hjelper desverre ikke å smøre med olje, men det er behagelig for en sprekkeferdig mage.

Jeg fikk strekkmerker på hoftene da jeg var 15-16 (var ikke spesielt aktiv eller sunn da)....hadde bestandig vært tynn, men så la jeg på meg noen kilo på 1-2-3 og vips så kom de ! Husker at jeg hadde tørr hud og det er jo et tegn på at kroppen mangler noe. Tror mange hadde sluppet unna strekkmerker om de slutta å fokusere på forebygging fra UTsiden, men heller tenke på hvorfor huden sprekker og hva huden trenger for å IKKE sprekke.

Dette har jeg faktisk ikke tenkt på:p Har alltid trodd at strekkmerker kommer utpåhuden liksom, men logisk dette da! Dette jeg huske frem til den dagen jeg blir gravid:p Collagen i kosttilskuddet, genialt!:D

[ATTACH=full]1061[/ATTACH]

- På dette bildet : En utrent mann. (Fikk lov til å legge ut bildet)

Jau !

Og dette er min kjære X og barnefar.

Han er en freak, sånn kroppsmessig. Han er en av de som IKKE trenger hjelpemidler for å si det sånn... ikke det at jeg har noe imot det, men han har så syke gener !!

Han hadde six pack som 8 åring og trodde selv at det var normalt... til han kom på Sport Scholarship på College og fikk høre at han var noe utenom det vanlige både i styrke, masse og i eksplosivitet (sprint osv). Da hadde han en så lav fettprosent at de ikke fikk målt. Altså under 3%. Jeg vet ikke hvordan det er mulig å ha så lav fettprosent år etter år, men ja....det finnes noen "supermennesker" der ute.

Han løfter ikke vekter til vanlig, men har perioder der han trener ballsport. På bildet var han utrent og hadde ikke trent styrke med vekter på over et år. Han trente grappling 2 ganger i uka i 3 uker og fikk sølv og bronse. Kunne fått gull, men hadde ikke satt seg inni poengsystemet og reglene.

På de 9 åra vi var sammen så trente han styrke med vekter.... i 3-4 mnd sammenlagt. Han spillte mye rugby da og det gjør han fortsatt. De har noen meget tøffe sirkeltreninger. Han er en superatlet med full kontroll på kroppen. Har fått prisen "Worlds fastest rugger".

Han blir tatt for å være 30-33 år, men er en god del eldre ;)

Nå skal han for første gang siden han var 21-22 fokusere på styrketrening! Jeg gleder meg til resultatet !

Håper barna våre arver genene hans og selvfølgelig litt av mine :p

Supermenneske ja! :cool: Skulle ønske jeg også hadde de genene:p hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Jupp, Collagen er tingen ! :)

Gener har faktisk mye å si.... og de supermenneskene er beundringsverdige. Jeg kan ikke skryte av det akkurat...spiser jeg dårlig og ikke trener så blir jeg tynn :meh: , men så responderer kroppen fint på styrketrening og da skal det ikke mye til før jeg kjenner at kroppen er i gang igjen.

Men så spøker vi med at han sikkert slekter etter en super-mandingo. En slave med supergener som overlevde overfarten til statene, som overlevde hardt arbeid og slit, lite mat og som måtte slåss for å få leve og det var bare de sterkeste som fikk lov til å reprodusere ;)

Han har uten tvil de beste genene fra afrikanske forfedre, hvite, native americans og øyfolket fra karibien.

Kunne faktisk tenkt meg en sånn test !

http://www.genomac.cz/en/view.php?cisloclanku=2007080003

Så urettferdig altså:p Jeg vil også ha sånne gener, jeg er også sånn som blir tynn som en strek om jeg spiser dårlig å ikke trener...:unsure: Men da er det jo bare en ting å gjøre, smile bredt å trene til svetten renner;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...