Gå til innhold

Fettprosent - Eksempler, og evaluering


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei,

Kan noen gi meg et innspill på hva de mener fettprosenten min er på bildet i profilen min? Jeg vet det ikke er så bra og at lyssettingen er veldig fordelaktig for meg, men jeg håper jeg er ca 18%.

Bryst: 109cm

Biceps v: 37,5

Biceps h: 37,5

Midje: 94

Hofter:112

Lår v:63

Lår h:62

Penis: 24,3" :p

Legg v:41,5

Legg h:41,5

Alle mål er selvsagt i tommer :p

Ellers er jeg 170/171cm lav, 94kg (for to dager siden). Min unnskyldning er "hypotyreose med T3-resistens" ;)

Jeg hadde satt stor pris på om noen med litt erfaring kunne gitt meg litt tilbakemelding. Planen er å gå ned til 85-ish, opp til 90, ned osv osv til jeg havner på ca 95-100kg med ca 15% fett.

Takker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryst: 109cm - 100 cm

Biceps v: 37,5 - 30 cm

Biceps h: 37,5 - 30 cm

Midje: 94 - 71 cm

Hofter:112 - 96 cm ( rompa )

Lår v:63 - 49,5 cm :(

Lår h:62 - 49, 5 cm :(

Penis: 24,3" :p - Voldsomt da :p hehe

Legg v:41,5 - 34 cm

Legg h:41,5 - 34 cm

Alle mål er selvsagt i tommer :p

:)

Måtte bare legge inn mine tall siden jeg har så lite å gjøre :p

Jeg er også 170 cm, men veier "bare" 60 kg.... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare legge inn mine tall siden jeg har så lite å gjøre :p

Jeg er også 170 cm, men veier "bare" 60 kg.... :p

Jeg er skuffet over at du ikke målte penisen din du også. Dessuten er jo mine mål i tommer og dine i millimeter :p

hehe...Men ser ut som du har bra med masse selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skuffet over at du ikke målte penisen din du også. Dessuten er jo mine mål i tommer og dine i millimeter :p

hehe...Men ser ut som du har bra med masse selv :)

Ville du ha penismål også :o:p

Har ikke så mye masse jeg hehe...Men jobber hardt med saken. Noe har skjedd siden jeg har blitt større både her og der. Jeg selv syns jeg var litt skummelt tynn før, uten at jeg aldri har vært syk på noen som helst måte. Bortsett fra i hodet kanskje :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du ha penismål også :eek::p

Har ikke så mye masse jeg hehe...Men jobber hardt med saken. Noe har skjedd siden jeg har blitt større både her og der. Jeg selv syns jeg var litt skummelt tynn før, uten at jeg aldri har vært syk på noen som helst måte. Bortsett fra i hodet kanskje :p

Nå ser ikke jeg mer enn avataren din, men det ser ut som om du er på riktig side av "tynn". Jeg synes du ser slank ut med former. For egen del synes jeg ikke jenter skal ha for mye muskler, men det er pent med former på rett sted - og det ser det ut som om du har. Så - godt jobba :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser ikke jeg mer enn avataren din, men det ser ut som om du er på riktig side av "tynn". Jeg synes du ser slank ut med former. For egen del synes jeg ikke jenter skal ha for mye muskler, men det er pent med former på rett sted - og det ser det ut som om du har. Så - godt jobba :)

Takk..

Ja er på riktige side av tynn nå ja. For 1,5 år siden veide jeg 7 - 8 kg mindre. Har noen bilder i loggen,men ikke av hele kroppen da jeg var tynn :p Mer masse skal det bli.. Har bein som reagerer tregt i forhold til overkroppen :p haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen meninger om fett%? Har virkelig ingen anelse nå, men tipper rundt 20-25%

Høyde: 1.74

Vekt: plussminus 56/57.

Jeg har ikke peiling, men jeg hadde fettprosent på 26-28, og er betraktelig mye feitere enn deg, så tviler på du er i nærheten av 25% Bytte kropp? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

post-1014-14440834281037_thumb.jpg

Hva tror folk fett% Ligger på? Selv tipper jeg rundt 25, men veldig usikker.

Høyde 174cm

Vekt 98kg

Armer 43cm(Flexet)

Hofter 110cm

Bryst 117(Flexet)

Lår 70cm sittende.

Mage 100cm(Trekt in luft, å trykt ut)

Mage 89cm(Trekt inn)

Snitt mage 94,5

Håper på 85kg og rundt 15% til Juni:)

post-1014-14440834271484_thumb.jpg

post-1014-1444083427428_thumb.jpg

post-1014-14440834277986_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner At det ikke er de beste bildene og si noe utifra. Satser på og kunne vise frem noen nye bilder med mindere sensur, å en del lavere fett% til Juni:)

Men hvis du skulle ha sakt noe utifra de bildene, tror du jeg er over eller under 25%?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH]12064[/ATTACH][ATTACH]12065[/ATTACH][ATTACH]12067[/ATTACH][ATTACH]12069[/ATTACH]

Hva tror folk fett% Ligger på? Selv tipper jeg rundt 25, men veldig usikker.

Høyde 174cm

Vekt 98kg

Armer 43cm(Flexet)

Hofter 110cm

Bryst 117(Flexet)

Lår 70cm sittende.

Mage 100cm(Trekt in luft, å trykt ut)

Mage 89cm(Trekt inn)

Snitt mage 94,5

Håper på 85kg og rundt 15% til Juni:)

Du er nok nærmere 20 enn 25 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...