Gå til innhold

Fettprosent - Eksempler, og evaluering


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Veldig mange lurer på hvilke fettprosent de har, så da er det bare å poste bilde her så får dere en kvalifisert gjetning.

Dere som har bilder med rimelig bra målt fettprosent (fettklype og litt erfaring) kan også poste de. Inbody resultater gjelder ikke.

Første bidrag. 10-12% med lite underhundsvann...

post-1-14440823547794_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

post-2-14440823548069_thumb.jpg

Høst/vinter 2008 gikk jeg opp til cirka 105kg. Var fantastisk feit faktisk. I mars begynte jeg å spise sunnere og mindre - og kunne etter hvert skimte litt mageruter på 97kg. Tipper fettprosenten var rundt 12-13 på begge bildene.

Nå er jeg rundt 95-96kg i inngenmannsland (13.5-14). Er heldigvis på vei opp og frem. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg som akkurat heiv i meg en drøss med melkeprodukter.. uff, ikke noe magebriefe bilde fra meg nei. Synd det der.

Ellers pene mager. Hvor er damelårene? begynner å bli sent på kvelden

når vi snakker om damer så snakket jeg med en dame idag som full av begeistring fortalte om en mann som hadde gjort crazy ting opp ned på henda. og han het tor. verden er liten. men nå er jeg off-topic i off-topic, sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når vi snakker om damer så snakket jeg med en dame idag som full av begeistring fortalte om en mann som hadde gjort crazy ting opp ned på henda. og han het tor. verden er liten. men nå er jeg off-topic i off-topic, sorry!

Dude.. Inbox nåh! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg som akkurat heiv i meg en drøss med melkeprodukter.. uff, ikke noe magebriefe bilde fra meg nei. Synd det der.

Ellers pene mager. Hvor er damelårene? begynner å bli sent på kvelden

Jeg kan bidra (fra august)

[ATTACH]1029[/ATTACH]

183høy, 85kg:D

edit; høyner med ruter4 (*knis*)

[ATTACH]1032[/ATTACH]

post-154-14440823549307_thumb.jpg

post-154-1444082355081_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

say what????!!!!!!!!!!

True story :)

Med den kroppen og den vekta!

Satan. Jeg er bare 5 kilo tyngre og adskillig mye feitere en deg.. I'm mirin!

Aw, saowi :p

Du har RÅÅ kropp Therese, du har vært stoor inspirasjon hele min vei fra sf til å bygge muskler.

Åh det var utrolig hyggelig å høre!!! :) :) At jeg er til inspirasjon og at det har gått den veien for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får heller sifra om dere lurer på hvordan 20ish ser ut, så aventer pr nå! :)

Er jo vinter og mørketid, trenger spekket for å overleve vinteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...