Gå til innhold

Fettprosent - Eksempler, og evaluering


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer :)

Jeg vurderte hva oddsen var før jeg skrev det, og kom fram til at det nok ikke var så intressant haha :p Men joda, der kom den bare minuttet etterpå! Men heck, noen må jo representere de som har en sixpack i handa og ikke under t-skjorta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg kan si generelt om måling av fettprosent, litt uavhengig av metode - er at de i beste fall kan indikere fremgang. Fettkalipperen tar gjerne utgangspunkt i at 50 % av fettet ditt er under huden. Med 8punktsmålingen scoret jeg 10.54 sist, mens jeg på en annen 5punktsmåling (som jeg faktisk føler er mer presis som estimat) havnet på 12.4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer :)

Får stå for det jeg har sagt da og representere 20% pluss klubben (iflg elektronisk måling skulle det være 20-21%)

vinterfeit.jpg

Sånn går det når man må overvintre å tære på spekket, samtidig som dietten min er "stuff my face as long as its not sugar or crappy-carbs" dietten

Sammenlignet med resten av gjengen her er jeg jo rett og slett chubby, men nå er ikke målet mitt mageruter om dagen heller da ;) Vekta på bildet er 92 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...