Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/tuvas-trenings-kostholds-skade-logg.330/page-7#post-27121

Har lagt ut noen bilder jeg tok i dag på siste siden der. Noen som vil gjette sånn ca hvor jeg ligger? :)

Tipper du ligger rundt 19-20%

• 5 uker senere...

Annonse

Fettklype måler kun underhudsfett - men det gir en god indikasjon på fettprosenten fordi omtrent 50 % av fettet vi har finnes rett under huden. Det sier selvsagt ingenting om visceralt fett, men det kan målebåndet hjelpe deg med.

Fettklype måler kun underhudsfett - men det gir en god indikasjon på fettprosenten fordi omtrent 50 % av fettet vi har finnes rett under huden. Det sier selvsagt ingenting om visceralt fett, men det kan målebåndet hjelpe deg med.

Fikk en oversikt over visceralt fett og underhudsfett..men tror du at den målingen er nøyaktig med dette apparatet?

Fikk en oversikt over visceralt fett og underhudsfett..men tror du at den målingen er nøyaktig med dette apparatet?

Relativt presis. Dvs, den kan nok fortelle deg hvilken vei det går (opp/ned i fettprosent), men det er vanskelig å si noe om den viser riktig tall. En jente med 18 % er i alle fall i god form med flott fasong. Kjenner du deg igjen i beskrivelsen så kan det stemme.

Annonse

[ATTACH]2289[/ATTACH][ATTACH]2290[/ATTACH]

Noen meninger? Aldri fått målt på noe vis så veldig nysgjerrig:) 172 cm, 62 kg.

Looking good kan jeg si, noe mer veit ikke jeg. Ingen som har gjetta på meg enda heller. Jeg har heller aldri målt meg :p

Looking good kan jeg si, noe mer veit ikke jeg. Ingen som har gjetta på meg enda heller. Jeg har heller aldri målt meg :p

Takk for det! Vi får håpe Robert eller noen andre kvalifiserte tar seg tiden til å gjette på oss begge:p

Skal nok mye mer selvtillitt til før jeg tør å poste et bilde av meg her..:p Selv om jeg er fryktelig nysgjerrig på fettprosenten min... har en følelse på at den ligger på 30+... :unsure::thumbsdown:

Min fettprosent er nok på 25 % vil jeg tro. Eller mer...

Er ikke noe farlig å legge ut :D

Min fettprosent er nok på 25 % vil jeg tro. Eller mer...

Er ikke noe farlig å legge ut :D

Oh, nå fikk jeg heller en følelse på at min er på 35++:p Å herregud... kanskje jeg har bygd opp litt guts (og forhåpentligvis muskler) om et par måneder:D

Oh, nå fikk jeg heller en følelse på at min er på 35++:p Å herregud... kanskje jeg har bygd opp litt guts (og forhåpentligvis muskler) om et par måneder:D

Jeg har ikke så mye muskelmasse jeg da, begynte å trene for 7 mnd siden.

Hehe ja du får legge ut når du er klar :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...