Gå til innhold

Benedicte

Medlemmer
  • Innholdsteller

    226
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Benedicte

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Jeg ville anbefalt å trene hele kroppen 3 ganger i uka, ved å bruke et fullkroppsprogram. Hvis du vil ha det enkelt kan du bruke RYP, litt mer variert x-press for å komme med noen forslag. For rygg/mage styrke anbefaler jeg bruk av slynger, det er super trening for kjernemuskulaturen!
  2. Høres bra ut, akkurat sånn jeg vil ha det! starter i neste uke, har lagt til et par øvelser og endra litt for at det skal passe meg, men tror det blir bra!!
  3. Benedicte

    X-press!

    Tenkte å teste ut x-press-programmet til Tomas Fjeldberg i sommer, det passer meg bra siden jeg har mindre tid til trening enn vanlig... Noe med erfaringer med programmet de vil dele???
  4. Hehe, ja jeg likte godt innledningen;) Tror jeg satser på det i sommer når jeg sikkert ikke får anledning til mer enn 3 økter i uka...likte øvelsene og måten de var satt sammen på
  5. Jeg kan heller ikke ta de øvelsene du nevner ovenfor pga skuldertrøbbel. Det som funker fint for MEG er å ta push-ups i diverse varianter ( i slynge, med vekt på ryggen, beina på benk osv..), skulderpress i kabel, scapular sidehev. Omvendt pecdec for bakside skulder. Lykke til, skuldervondt er noe dritt!!
  6. Jeg hadde lagd meg en tresplitt da jeg kom over dette programmet på nettet, nemlig T-nation Strong and Ripped program. Jeg syns det hørtes utrolig gøy og spennende ut og vurderer å starte på det i stedet... Er det noen som har erfaringer med dette vil jeg gjerne høre!!
  7. TAkk for innspill! Jeg har tidligere trent fullkropp 3 dager i uka og kjører nå en push-pullsplitt 4 dager i uka. 3-splitten vil jeg kjøre 4-5 ganger i uka:) god plan med 6 reps på knebøy..og tar gjerne med markløft!!
  8. Har lyst å prøve meg på en 3-splitt igjen og har prøvd å lage en selv, Jeg sliter med ene skuldra, så øvelsesvalget er gjort deretter...kan ikke kjøre benkpress, militærpress, dips f.eks som er gode favoritter, men har prøvd å komme med gode erstatninger. Dag 1: Bein: Knebøy 4 x 10 Strakmark 4 x 10 Step up 3 x 10 Et beins hipthust 3 x 10 Tåhev 3 x 20 Dag 2: Bryst, skuldre og triceps: Push-ups 4 x 10 Enarms skulderpress i kabel 4 x 10 Floorpress 4 x 10 Skapular sidehev 3 x 10 Facepulls 3 x 10 Franskpress ( evnt triceps kickback hvis den gjør vondt..) 3 x 10 Triceps pushdow
  9. Jeg deler i push-pull. Dvs dag 1 og 3 med fremside lår, bryst, skuldre og triceps, dag 2 og 4 bakside bein, rygg, biceps og rygg. Funker veldig bra for meg!
  10. Takk for innspill! Jeg kommer nok til å endre litt på det etterhvert, Jeg kan desverre ikke bruke skulderpress med hantler eller stang, da får jeg vondt i skuldra med en gang:( Kabel funker av en eller annen grunn bedre.. Omvendt roing er en stor favoritt, den MÅ med:)
  11. Jeg har lagd et treningsprogram med push-pullsplitt og myoreps, en treningsform jeg liker veldig godt. Jeg sliter med ene skuldra, noe som gjør at det er begrenset hvilke skulder- og brystøvelser jeg kan gjøre. Er det noen som vil ta seg tid til å se gjennom det, og komme med gode tips?? Takk! Treningsprogram push-pullsplitt. Myoreps Dag 1: Fremside lår: Knebøy: 10 x 3 Stepup: Myoreps Bryst: Push-ups fra step: Myoreps Skuldre: Scapular sidehev: Myoreps Facepulls: Myoreps Triceps: Triceps kickback Dag 2: Bakside lår: Strake markløft: 10 x 3 Sumosquat: myoreps Rygg: St
  12. La ut video for en uke siden og fikk tilbakemeldinger på å ha rompa lenger ned i startposisjon, mer tyngde på hælene og flatere sko. Jeg har prøvd å gjøre noe med alt dette og legger ut ny video. Vil gjerne ha tilbakemeldinger for å greie denne utrolig vanskelige ( men gøye!) øvelsen best mulig! http://www.youtube.com/watch?v=TOIdldXCkQY
  13. Jeg har aldri prøvd den på videoen før, men omvendt flies vil vel ta på noen av de samme musklene?
×
×
  • Opprett ny...