Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Utseendemessig må han være legner enn meg. SIden jeg siste måling var 180,5cm, er det et stort krav. Og han må veie mer enn meg, ikke være noe pingel, mao..Jeg er selv nærmere 80 enn 7. Han må være i form og like og holde seg i aktivitet, men ingen treningsfanatiker takk. Hår på brystet er et must,- hvordan det vokser ellers på kroppen er det ikke ås nøye med egentlig..

Og det største turn off er mann som snakker diett og/eller kosthold. En mann som vet kcal-innholdet i vinglasset jeg tar meg en fredagskveld, eller i middagen jeg lager til oss når vi skal kose oss ei helg, det er ikke en mann...En mann skal drite i slik, spise sundt (ligger i det og ta vare på seg selv) selvsagt,men gjerne ta seg en øl og ostepop en onsdagskveld foran en film, uten og få (synlig) dårlig samvittighet.

Så skal han være ærlig, ha god arbeidsmoral, snill, være glad i meg og handy-man er også et must for frøken hjelpesløs. Og han må være sosialt flink, og være istand til og gjøre mine "store problem" om til små og ubetydelig :) Og ja, økonomisk stabiler helt alfa og omega for en økonom og kontrollfreak som meg :)

Fortsetter under...

Utseendemessig må han være legner enn meg. SIden jeg siste måling var 180,5cm, er det et stort krav. Og han må veie mer enn meg, ikke være noe pingel, mao..Jeg er selv nærmere 80 enn 7. Han må være i form og like og holde seg i aktivitet, men ingen treningsfanatiker takk. Hår på brystet er et must,- hvordan det vokser ellers på kroppen er det ikke ås nøye med egentlig..

Og det største turn off er mann som snakker diett og/eller kosthold. En mann som vet kcal-innholdet i vinglasset jeg tar meg en fredagskveld, eller i middagen jeg lager til oss når vi skal kose oss ei helg, det er ikke en mann...En mann skal drite i slik, spise sundt (ligger i det og ta vare på seg selv) selvsagt,men gjerne ta seg en øl og ostepop en onsdagskveld foran en film, uten og få (synlig) dårlig samvittighet.

Så skal han være ærlig, ha god arbeidsmoral, snill, være glad i meg og handy-man er også et must for frøken hjelpesløs. Og han må være sosialt flink, og være istand til og gjøre mine "store problem" om til små og ubetydelig :) Og ja, økonomisk stabiler helt alfa og omega for en økonom og kontrollfreak som meg :)

Antar at frk. Hefor har en del å bidra med også da, siden smørbrødlisten var ganske så spesifikk?

;)

Så lenge han har skjegg, hår på brystet, over 10 i fettprosent, og ikke hører på trance/pop/rap/dubstep/hip hop/R&B går han under kategorien manne-mann for min del.

Må ha over 10 i fettprosent.. hva er greia med det? føler du deg for feit i forhold til han om han har mindre eller noe?

Antar at frk. Hefor har en del å bidra med også da, siden smørbrødlisten var ganske så spesifikk?

;)

Nei, egentlig ikke. Mye kropp som du skjønner, men lite pupp og rumpe, men for o g veie opp det masse lår da! Husmorgenet var tomt da jeg kom fremst i køa, men tar igjen det med en utmerket økonomisk sans, min mann trenger ikke frykte og sende visa/mc sitt med meg altså. Humøret er VELDIG stabilt ustabilt, men er flink til og ta bikinikant og underarmer. Stort sett glatt der.Også er jeg snill ,ærlig, trofast og alt det der,- også er søvn mye viktiger enn sex. Iallefall enda en stund fremover- men heldigvis er jeg flink til krisemaksimering og gjøre et stort nummer ut av lite, og blir fort sint, og fort blid og flink til og bruke stemmen når jeg skal skjenne på barn og mann. Også er FARGEN på øynene fin/spesiell:thumbsup: EN gul/grønnfarge ikke mange har....

Så kan vel egentlig si at jeg har mye og fare med, men mulig jeg fyller ei liste som gir et smørbrød med bismak...., ..Utrolig nok så har jeg en mann som oppfyller alle mine krav, nesten bra nok til og med! Believe it or not! Selv om jeg den gang jeg møtte ham stort sett hadde bare ett krav,- at han er lenger enn meg, og ikke tynnere enn meg :)

Annonse

Bra det har ordnet seg da, Hefor.

Det var vel kanskje ikke alle sjekkpunktene på lista over kvaliteter som gikk rett i sikringsboksen her hos meg, men jeg deler raust ut ekstrapoeng for nitidig stell av bikinikant, samt påskjønnelse for ærlig, trofast og alt det der... '

:)

Men Mr. Belive it or not - han ville muligens skrudd sammen et resyme over dine fortrinn på en noe mer smigrende måte enn hva du gjør selv, tipper jeg.

;)

Bra det har ordnet seg da, Hefor.

Det var vel kanskje ikke alle sjekkpunktene på lista over kvaliteter som gikk rett i sikringsboksen her hos meg, men jeg deler raust ut ekstrapoeng for nitidig stell av bikinikant, samt påskjønnelse for ærlig, trofast og alt det der... '

:)

Men Mr. Belive it or not - han ville muligens skrudd sammen et resyme over dine fortrinn på en noe mer smigrende måte enn hva du gjør selv, tipper jeg.

;)

Selvsagt ville han det! Jeg vil bare ikke skryte for mye selv:wub:.....Hadde jeg vært på utkikk etter mann hadde jeg nok skrudd sammen liste over mine egenskaper på en litt annen måte,- men helt uten og lyve, selvsagt......:whistling:For jeg er faktisk ærlig, bare utelatt noe av de minst flatterende kanskje. Hadde kanskje trodd at økonomisk sans kom til og score høyt hos en mann jeg da, men trivelig og høre at glatt hud blir satt pris på!

Kan ikke huske å ha sett en tråd med "skikkelig dame-dame" eller drømmedame Lurer på hvordan det hadde blitt tatt i mot med like spesifikke beskrivelser der. :)

Men nå er det jo mange som kanskje hadde matchet kravene her inne da..... :p

- Spiser biff og bacon til alle måltider

- Kan bygge deg en garasje uten andre hjelpemidler enn noen tømmerstokker og egen kropp

- Står noe i veien for han, løfter han det bare til side og går forbi, uansett hva/hvem det måtte være.

- Drikker øl og brøler til fotball

- Ser kun på heavy shit action-filmer

Litt som..

Derek+lifting+car.jpg

- Spiser biff og bacon til alle måltider

- Kan bygge deg en garasje uten andre hjelpemidler enn noen tømmerstokker og egen kropp

- Står noe i veien for han, løfter han det bare til side og går forbi, uansett hva/hvem det måtte være.

- Drikker øl og brøler til fotball

- Ser kun på heavy shit action-filmer

Litt som..

Derek+lifting+car.jpg

Are you talking to me...?

:confused:

Annonse

Må ha over 10 i fettprosent.. hva er greia med det? føler du deg for feit i forhold til han om han har mindre eller noe?

Fordi jeg syns menn som Mikhail er mer menn enn menn som Martin. Unntaket er selvsagt Arnold. Han skal få lov til å ha under 10 i fettprosent.

5536430940_1c723d74cf.jpgIFbulk2.bmp

• Veier mer enn 70kg og har mer enn pipestilker til armer og bein
  • Badet bør helst ikke inneholde mer hår og hudpleieprodukter enn hva jeg har
  • Er høyere enn meg, det er ikke vanskelig. Jeg er 1.59
  • Er litt neantertaler når det gjelder jenter, f.eks at jenter med på teltur/jakttur ikke er ordentlig telttur/jakttur
  • Liker friluftsliv
  • Eier eller kan bruke en drill og en hammer
  • Kan enkle mekaniske ting med bil
  • Anser enkelte ting som jenteting og gutteting
  • Gjør alle problemer veldig lette og enkle
  • Tørr å åpne seg seg litt i skjul/viser en empatisk side
  • Liker barn og dyr!!!
  • Veldig beskyttende ovenfor jenter

Kaller du meg mann?!? Hehehe.

Jeg dekker alle punktene der, men så har jeg jo alltid vært en av gutta også da :)

Kaller du meg mann?!? Hehehe.

Jeg dekker alle punktene der, men så har jeg jo alltid vært en av gutta også da :)

Jeg var tydligvis en av gutta jeg og :o Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det egentlig...

Det er en x-con som trener på senteret mitt, han er mann! Litt skummel synes jeg, så jeg smiler søtt og holder meg innafor med han!

Alle gutta respekterer han;)

Er du en av dem som sender frierbrev til innsatte? :p

• Veier mer enn 70kg og har mer enn pipestilker til armer og bein
  • Badet bør helst ikke inneholde mer hår og hudpleieprodukter enn hva jeg har
  • Er høyere enn meg, det er ikke vanskelig. Jeg er 1.59
  • Er litt neantertaler når det gjelder jenter, f.eks at jenter med på teltur/jakttur ikke er ordentlig telttur/jakttur
  • Liker friluftsliv
  • Eier eller kan bruke en drill og en hammer
  • Kan enkle mekaniske ting med bil
  • Anser enkelte ting som jenteting og gutteting
  • Gjør alle problemer veldig lette og enkle
  • Tørr å åpne seg seg litt i skjul/viser en empatisk side
  • Liker barn og dyr!!!
  • Veldig beskyttende ovenfor jenter

Eg ryker på friluftsliv, men har resten av listen. Lett og fint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...