Gå til innhold

Hva skal til for å være en skikkelig manne-mann??


MalenePT

Anbefalte innlegg

Som ikke kan addere 1+1.

Slike menn vet ikke hva addisjon, subtraksjon, multiplikasjon og divisjon er.

Man må gjøre seg litt folkelig :p

Nå stod ikke helt ville matteskills på listen din.. ;)

Ekte menn som meg har ikke fast bolig... Vi reiser dit verden trenger oss..

Du er unskyldt. Det er fordi du er så kjekk, og fordi jeg så deg forrige helg - tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

ja... er forøvrig enig i listen, men den burde vært lengre og strengere

Herreminhatt da :o:p

  • Alle manne-menn har ett eller annet svakt punkt som det er mulig for kvinner å bruke/spille på, selv om de er hardcore badass, sånn egentlig
  • De er ikke redde for å skitne seg til
  • De kan fikse nesten alt med litt gaffa og en leatherman
  • Legger sjela si i det når det skal shoppes....etter ny bil
  • Har som prinsippsak å skulle fikse alt som bør fikses selv
  • Er ikke snakkende til når favorittsporten er på tv, selv om man tropper opp foran tv naken
  • Har ikke problemer med å løfte jenter ned/opp her og der, selv vi som veier litt mer enn 50 kg
  • Er som oftest tømmerhugger, jeger, snekker, PT, mekaniker, eller noe annet som ikke er veldig, veldig akademisk (Det finnes unntak dog, ett av dem jobber som finansanalyktiker hos Fred.Olsen & Co i Oslo)
  • Tar veldig mye plass i ett rom, man merker deres tilværelse
  • Ses ekstremt sjelden i dress og slips, og da er det som oftest en kvinnes overtalelse som står bak
  • Slår ikke kvinner med mindre hun liker det, og hater menn som gjør det
  • Liker enten hardmetall og/eller køntri og hiphopmusikk
  • Er store guttunger som finner mye barnslige glede i enkelte ting <3

Tro om jeg har glemt noe?Hmm...

Artig by å feste i en kveld/helg, og fin fin konkurranse.. Ble litt småbrisen ute på byn der etterhvert også :p

Artig å feste er vel å ta litt i:p

Hadde arbeidshelg forrige helg så fikk dessverre bare en dag, skulle gjerne sett Fredrik løfte tunge ting, men det går vel greit, ser han jo hver dag på trening :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreminhatt da :o:p

  • Alle manne-menn har ett eller annet svakt punkt som det er mulig for kvinner å bruke/spille på, selv om de er hardcore badass, sånn egentlig

Fail

  • De er ikke redde for å skitne seg til
  • De kan fikse nesten alt med litt gaffa og en leatherman
  • Legger sjela si i det når det skal shoppes....etter ny bil

Fail

  • Har som prinsippsak å skulle fikse alt som bør fikses selv
  • Er ikke snakkende til når favorittsporten er på tv, selv om man tropper opp foran tv naken

Fail

  • Har ikke problemer med å løfte jenter ned/opp her og der, selv vi som veier litt mer enn 50 kg
  • Er som oftest tømmerhugger, jeger, snekker, PT, mekaniker, eller noe annet som ikke er veldig, veldig akademisk (Det finnes unntak dog, ett av dem jobber som finansanalyktiker hos Fred.Olsen & Co i Oslo)

Fail

  • Tar veldig mye plass i ett rom, man merker deres tilværelse
  • Ses ekstremt sjelden i dress og slips, og da er det som oftest en kvinnes overtalelse som står bak

fail

  • Slår ikke kvinner med mindre hun liker det, og hater menn som gjør det
  • Liker enten hardmetall og/eller køntri og hiphopmusikk

fail

  • Er store guttunger som finner mye barnslige glede i enkelte ting <3

Tro om jeg har glemt noe?Hmm...

Artig å feste er vel å ta litt i:p

Hadde arbeidshelg forrige helg så fikk dessverre bare en dag, skulle gjerne sett Fredrik løfte tunge ting, men det går vel greit, ser han jo hver dag på trening :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En adderer 1+1.

En summerer 1+1+1.

Kall det hva du vil for min del, jeg synes bare det var hysterisk morsomt at Velvet snakket om neandertalere som ikke kunne noe men selv brukte feil benevnelse. Skal en klage på andres intelligens bør en gjøre det korriktig.

Kanskje jeg gjorde det med vilje?

Nei, sannheten er nok at jeg i hodet mitt ikke fant riktig benevnelse siden jeg først tenkte å skrive "legge sammen to og to", men ikke fant det til å være korrekt korrektur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og COME ON, ordet "sykepleier" er IKKE hva man umiddelbart assosierer med en "mannemann". Politisk korrekt pisspreik. Prøv å bildegoogle henholdsvis tømmerhogger og sykepleier.

En tømmerhogger i dag sitter inne i en maskin med aircondititon og styrer denne med joysticker.

Ikke akkurat noe tungt arbeid.

Kan være enig i at sykepleier ikke klinger spesielt mandig, men tømmerhugger er nok mer mandig historisk sett enn det er i praksis i dag.

Kan gjerne se ut som en lastebilsjåfør med tynne armer og kulmage.

Regner med at mannen din ikke har innbilt deg at han gikk rundt å felte enormt store trær med øks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du mann så lurer du ikke på om det er det du er...

:eek:

Hva som er en skikkelig mannemann er vel heller ikke noe en dame lurer på.

Hun ser ham når han dukker opp. Det betyr ikke at hun verken tiltrekkes eller frastøtes - det vil nok være individuelt betinget.

:)

Selv er jeg kun en mann - og er i stand til å fremstå som både myk, omsorgsfull og romantisk. Men det er bare når jeg ikke er opptatt med å være macho, tøff i trynet og være verdensmester.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_
En tømmerhogger i dag sitter inne i en maskin med aircondititon og styrer denne med joysticker.

Ikke akkurat noe tungt arbeid.

Kan være enig i at sykepleier ikke klinger spesielt mandig, men tømmerhugger er nok mer mandig historisk sett enn det er i praksis i dag.

Kan gjerne se ut som en lastebilsjåfør med tynne armer og kulmage.

Regner med at mannen din ikke har innbilt deg at han gikk rundt å felte enormt store trær med øks?

Ååh å bitter :D De brukte faktisk motorsag som veide ganske mange kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh å bitter :D De brukte faktisk motorsag som veide ganske mange kilo.

Hva er jeg bitter på? :)

Håper du kan svare på dette da du har skrevet dette flere plasser nå.

Jeg har faktisk skog selv og jobber der en gang i blant.

Både med motorsag og ryddesag.

Tar vi ut større mengder leier vi maskiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...