Gå til innhold

Hva skal til for å være en skikkelig manne-mann??


MalenePT

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan man være sykepleier, elske jobben og likevel være manne mann?vist ikke har jeg føcka opp med utdanninga!hehe!Hår på brystet er et must! Jeg er hellig overbevist om at all conan blad lesinga i ungdommen hjalp meg å legge ann den tarzan matta jeg har nå:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Så hvis man har bl.a. klappeslangetattis på armen er man jålete og ingen ekte mann, men å elske og trippe rundt i crocs å vaske stumpene til fremmede menn er dritmacho? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannealtforstorpanne: Richard Skog er nok mer mann enn den rufsete ustelte fjompen din. Har ikke bare trippet rundt i flipflopper. Han har vært fredssoldat i Kosovo, profesjonell soldat i telemarksbataljonen å herja rundt i Afghanistan.

Ikke nok med det. Han repper "mannen" din 20 ganger over hodet med ei arm. :D

richard_skog2009_77.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

:eek: Hvorfor dette sinnet? Haha, stakkars kjæresten vet ikke engang at jeg har beskrevet han her, likevel so much hate :mad::D Jeg bare beskriver hva som faktisk er tilfellet. Han har forsåvidt også herja rundt i Afganistan og fjerna bomber.

Meeen, til tema. Tråden handler om trekk ved en mandig mann. Og hvis man skulle velge, hva er mest mandig av å være jomfru, gjennomsnittlig eller særdeles poppis blant damene? De som har mest, får mest. Det er 5% /90%- regelen. Det er bittert og urettferdig for flertallet, men likevel realiteten. Damer er teite, de sladrer, de vil vite hva "the fuzz is all about", når de hører at en fyr er ettertraktet så tenker de "at det er det vel en grunn til....".. Evt så utstråler "de" 5% " heldige" null desperatsjon og solid selvtillit, som igjen er det mest attraktive.

Og COME ON, ordet "sykepleier" er IKKE hva man umiddelbart assosierer med en "mannemann". Politisk korrekt pisspreik. Prøv å bildegoogle henholdsvis tømmerhogger og sykepleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • Veier mer enn 70kg og har mer enn pipestilker til armer og bein
  • Badet bør helst ikke inneholde mer hår og hudpleieprodukter enn hva jeg har
  • Er høyere enn meg, det er ikke vanskelig. Jeg er 1.59
  • Er litt neantertaler når det gjelder jenter, f.eks at jenter med på teltur/jakttur ikke er ordentlig telttur/jakttur
  • Liker friluftsliv
  • Eier eller kan bruke en drill og en hammer
  • Kan enkle mekaniske ting med bil
  • Anser enkelte ting som jenteting og gutteting
  • Gjør alle problemer veldig lette og enkle
  • Tørr å åpne seg seg litt i skjul/viser en empatisk side
  • Liker barn og dyr!!!
  • Veldig beskyttende ovenfor jenter

Stiller en så simple krav er jo 60% av norges befolkning menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...