Gå til innhold

Hva skal til for å være en skikkelig manne-mann??


MalenePT

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bah...er ikke vanskelig å forstå i det hele tatt. Når en jente sier det, betyr det "du skal endre deg til slik jeg vil ha deg akkurat NUH, men fortsette å endre deg etter mitt humør og himmellegemers bevegelse" :D

Godt ikke alle er sånn. Glad jeg har en mann som er seg selv og har egne meninger. Hvorfor forandre en som er som skapt for meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har maten i frysen og levde nesten ett år kun på jakt og fiske utelukka. Takler ikke å barbere meg glatt i tryne og leiligheta mi ser så som så ut innvendig fordi jeg aldri gidder å rydde noe særlig. Om sommeren lever jeg på fjellet stort sett hele tiden. Jeg er ganske flink praktisk, mye ute på ski og lengre turer til fots. Og har hele biltema-katalogen i verktøy hjemme. Har jeg kvalifisert meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har maten i frysen og levde nesten ett år kun på jakt og fiske utelukka. Takler ikke å barbere meg glatt i tryne og leiligheta mi ser så som så ut innvendig fordi jeg aldri gidder å rydde noe særlig. Om sommeren lever jeg på fjellet stort sett hele tiden. Jeg er ganske flink praktisk, mye ute på ski og lengre turer til fots. Og har hele biltema-katalogen i verktøy hjemme. Har jeg kvalifisert meg?

Ja, det tror jeg vi kan si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har maten i frysen og levde nesten ett år kun på jakt og fiske utelukka. Takler ikke å barbere meg glatt i tryne og leiligheta mi ser så som så ut innvendig fordi jeg aldri gidder å rydde noe særlig. Om sommeren lever jeg på fjellet stort sett hele tiden. Jeg er ganske flink praktisk, mye ute på ski og lengre turer til fots. Og har hele biltema-katalogen i verktøy hjemme. Har jeg kvalifisert meg?

Kom hit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Vassli
Jeg har maten i frysen og levde nesten ett år kun på jakt og fiske utelukka. Takler ikke å barbere meg glatt i tryne og leiligheta mi ser så som så ut innvendig fordi jeg aldri gidder å rydde noe særlig. Om sommeren lever jeg på fjellet stort sett hele tiden. Jeg er ganske flink praktisk, mye ute på ski og lengre turer til fots. Og har hele biltema-katalogen i verktøy hjemme. Har jeg kvalifisert meg?

Alt virket veldig mann helt til du skrev at du hadde hele biltema-katalogen i verktøy:P BILTEMA? hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se hvaslags oppfatning enkelte har i forhold til yrker.

En sykepleier\vernepleier kan være den personen som går inn på lukket avdeling for å tilbringe dagen sin med psykisk ustabile mennesker som er tilbøyelige til å gjøre mer eller mindre hva som helst - og det ofte uten forvarsel.

Så om en mann i dette yrket ikke kvalifiserer til "mannemann"-tittelen, er det iallefall helt klart en indikasjon på at man har baller imo.

Tror forøvrig empati er en egenskap damene vil sette pris på - uten at de nødvendigvis er klar over det selv :)

edit: bare for å legge til litt.. Espen Aune og Richard Skog jobber innenfor dette faget, og Arild Haugen jobber også innenfor psykisk helse for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...