Gå til innhold

Hva skal til for å være en skikkelig manne-mann??


MalenePT

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest xxxxxx
Er du en av dem som sender frierbrev til innsatte? :p

Haha, neei! Men en av de som skriver klønete i blant på fb, når jeg er overtrøtt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle blir gamle, men det er jo litt morsomt fordet. Det er jo ikke verre enn om noen tar bilde av Martin Schanke når han *ikke* bryter fartsgrensen :D

Arnold blir aldri gammel :D Dessuten var bildet ovenfor tatt etter en operasjon han tok, dette er Arnold nå:

SchwarzeneggerBicycleDC.jpg

+ Schwarzenegger Looking Pumped Up For Last Stand | Movie Cricket

+ http://i1.sinaimg.cn/ent/s/u/2011-08-09/U4993P28T3D3381844F326DT20110809152945.jpg

+ http://i.fitperez.com/wp-content/uploads/2011/07/arnold-crunch__oPt.jpg

Er det noen som er manne-mann så er det han :p

the-expendables-2-character-poster-schwarzenegger.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker ikke....1.73

høyden er det minst viktige,da, jeg beskriver bare det jeg synes er mest mannemann:) Nå er jeg litt høy og de fleste litt lave menn foretrekker litt lave jenter har jeg inntrykk av. En fyr dumpa meg fordi han så så lav ut sammen med meg:confused:. Det kaller jeg forfengelighet gått for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min MANN! Forhenværende minerydder, tømmerhogger og fengselsbetjent. Naturlig skyhøye testosteronnivåer og hår overalt. Masse tattiser. Driter totalt i eget utseende, men er likevel rufsete kjekk. Nedlagt et ukjent tresifret antall damer uten egentlig å prøve, det bare ble sånn. Gammeldags gentleman romantiker som fridde i en luftballong over Paris, gir bort jakka si når jeg fryser, går med hatt, åpner dører og gir blomster i ny og ne. Reiser verden rundt på eventyr, dykker etter vrak, vil finne Atlantis (i fullt alvor), leter etter skatter. Gir blaffen i hva folk tenker om ham og A4-livets forventninger.

I'm so lucky! :wub: Og om 2 måneder flytter vi til en yatch i Karibien!

Hehe var dette seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

..som deo og dobbeldusj som eneste velværeprodukter, klesshopping som et forferdelig kjedelig onde når de gamle klærne blir for slitte og hullete, får meg til å barbere alt håret når det blir irriterende langt, barberer skjegget annenhver måned osv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...