Gå til innhold

Hva skal til for å være en skikkelig manne-mann??


MalenePT

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest xxxxxx
altså man må ha vært kriminell? :p

Hadde du lest hele tråden, så hadde du fått med deg dette;

d33pz skrev:

Er du en av dem som sender frierbrev til innsatte?
:p

Haha, neei! Men en av de som skriver klønete i blant på fb, når jeg er overtrøtt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Vassli
Du vet det at verktøyet på biltema faktisk holder ganske bra mål sant? Vi vet i alle fall en her som ikke har peiling på verktøy :p

til privat bruk så duger forsåvidt noe av deres verktøy, men til bruk utover det er det mye dritt ja gitt ;)

Hvis det er så bra, kan du forresten fortelle meg hvorfor ikke båter/rigger, verft, bilverksted osv ikke bruker deres vertøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til privat bruk så duger forsåvidt noe av deres verktøy, men til bruk utover det er det mye dritt ja gitt ;)

Hvis det er så bra, kan du forresten fortelle meg hvorfor ikke båter/rigger, verft, bilverksted osv ikke bruker deres vertøy?

Han sa "ganske" bra mål, det er derfor det er billig og tilgjengelig for alle....båter/rigger, verft, verksteder og andre lignende bedrifter trenger litt mer spesialverktøy, og ikke masseprodusert verktøy som fungerer ok til alt bruk(tror jeg, uten at jeg er noen ekspert) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til privat bruk så duger forsåvidt noe av deres verktøy, men til bruk utover det er det mye dritt ja gitt ;)

Hvis det er så bra, kan du forresten fortelle meg hvorfor ikke båter/rigger, verft, bilverksted osv ikke bruker deres vertøy?

Kanskje fordi at bedrifter osv blir sponsa og får rabatt nok til å kjøpe utstyr fra merkeforhandlere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Vassli
Han sa "ganske" bra mål, det er derfor det er billig og tilgjengelig for alle....båter/rigger, verft, verksteder og andre lignende bedrifter trenger litt mer spesialverktøy, og ikke masseprodusert verktøy som fungerer ok til alt bruk(tror jeg, uten at jeg er noen ekspert) :)

90% av verktøyet som brukes er standard nøkler,piper osv :) så er nok ikke derfor de ikke bruker det:)

Men folk på bare bruke Biltema verktøy for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kenneth Vassli
Kanskje fordi at bedrifter osv blir sponsa og får rabatt nok til å kjøpe utstyr fra merkeforhandlere?

det er nok ikke årsaken :) årsaken ligger nok i kvalitet:) når det gjelder en del ting her i livet så får man hva man betaler for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
fortsatt, du svarte ikke på spørsmålet :p

Tihi;) NEI er svaret, det er større sjans hvis man ikke har gjort noe kriminelt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trur det å være manne mann, og det å være "hva de fleste damer har lyst på" er to forskjellige ting etter å ha lest denne tråden..

Er Industrimekaniker, 187cm høy, sånn midt på treet glup, greit med muskler (over snittet ihvertfall) men også litt god mage.. Elsker disse tingene: Trening, øl, biff (nesten blodig, på 1kg er fint), alt av kjøretøy, å reise, + damer er greit å ha fra tid til annen hehe...

Blei nesten ei kontakt annonse.... Men poenget var, de damene eg treffer på liker sjeldent de tingene... Men men :) Vanker tydeligvis i feil kretser :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...