Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther

Har fått æren av å løfte med Beate og Therese denne helgen! De er fra Jølster(?) og er elevene til Mauricio. Drittsterke, så jeg har noe å lære av de, og de har en del teknisk å lære av meg. Dritkule jenter, så har hatt det sykt gøy på trening denne helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem til at det lå en pakke fra Proteinfabrikken og ventet, så blir det proteinpannekaker til kveldsmat etterpå og nytt proteinpulver etter trening i morgen tidlig :lol:

Dessuten har jeg bare hatt de fineste 24 timene ever. Hadde det så utrolig gøy ute i natt med de fineste folka i hele verden, og selv om jeg snublet inn døra kl 4:30 ganske full så er jeg utrolig nok ikke fyllesyk i dag. Dessuten er det også en viss person som har gjort det litt spesielt fint å være meg i går og i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meldt meg på Skuggenatten 12timers ultramotbakkeløp :D Åkjæretidogvene som jeg gleder meg. Og gruer meg. Veldig. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DER! Der var faen meg både RF-1175 og RF-1224 innsendt. Så får jeg håpe at tallene mine stemmer, og hvis de ikke gjør det får jeg håpe jeg aldri får bokettersyn. Skal dog godt gjøres at tallene er feil, har et lite regnskap og har gått over det sikkert ti ganger nå, i tillegg til å ha ført det inn spesifisert hver termin.

Også har jeg jo i løpet av helgen både bakt brød og knekkebrød, samt laga pasjonsfruktpannacotta OG gjort ferdig en ganske stor deadline. Ja også har jeg gjort ferdig finalequizen jeg skal holde i morgen. Godt innenfor fristen.

Nå har jeg så mye voksenpoeng at jeg nesten må springe ut og kaste egg på gamle damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...