Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Postet før/underveis-bilde på instagram i dag, og fikk mange flere likes enn jeg har fått på noe annet bilde før, i tillegg til skryt av omtrent alle som kjenner meg personlig som følger meg. :D

8 uker: -4kg, -9cm rundt midjen, og ser VELDIG stor forskjell. Superfornøyd!

Good job! :D Dele med oss også da, trenger alltid litt ekstra motivasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Postet før/underveis-bilde på instagram i dag, og fikk mange flere likes enn jeg har fått på noe annet bilde før, i tillegg til skryt av omtrent alle som kjenner meg personlig som følger meg. :D

8 uker: -4kg, -9cm rundt midjen, og ser VELDIG stor forskjell. Superfornøyd!

Få se, få se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ekstremt forbanna etter å ha pratet med telenor og fått vite at linjen min måtte kuttes med 80% når jeg flyttet 4 meter. Deretter ringte jeg dem opp igjen, bjeffet litt og knurret litt så vips har jeg fått fram min sak. Teknisk sak opprettet, dersom det ikke blir løst innen 10 dager kommer montør og bytter ut hele linjen og legger opp en nyere sort som garantert skal løse problemet. (Helt gratis, første kundebehandleren NEKTET å engang høre på meg.)

Det beste med å trene, bjeffet blir litt høyere også :cat: (Hvor faen er hunde smilet da?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...