Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tok en sovtablett og en paracet i 22-tiden i går, våknet 10 timer senere veldig uthvilt og føler meg nesten helt frisk!!! :D Fantastisk ettersom jeg følte meg helt grusomt syk i går. Har troen på at jeg er klar for trening i morgen og fredag, og at jeg er helt frisk før jeg drar til Oslo (på date:love: ) på lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vurderte å kjøre en varebil på dynga fordi jeg ikke orket å fikse den for eu-kontroll. Fikk det for meg at jeg skulle teste finn.no først. Etter 5 minutter ringte en kompis og sa at telefonen hans ringte som gal fordi nummeret hans sto i annonsen fra at jeg la ut bilen hans sist.

Men han kunne fortelle at han hadde solgt bilen for meg for 20.000,- usett. Det er ca 4 x det jeg regnet med å få:happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa

Er påmeldt Stoltzekleiven opp fredag 25. september! :happy:

God unnskyldning for "treningsleir" i Bergen, men gruer meg litt til bakkeintervaller på trening... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått og siklet på en diamantring i flere uker, men den har vært så dyr. Lot meg overtale av mannen til å avvente for å se om den kom på tilbud. Thune har diamantdager med 25% rabatt innimellom. Nå kommer den til kampanjepris, så da slo jeg til. 7500 spart! Skal hente den på fredag. Liker ikke å innrømme at det lønnet seg å vente for å se om den kom på tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...