Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på hva som har skjedd i helga, for jeg slet med å få til ett sett med 4 reps med 55kg i mark på fredag, mens i dag klarte jeg to sett med fem reps på samme vekt, OG 5 reps med 57,2 :eek: What the actual fuck.

Jeg har tydeligvis gjort noe riktig, det skal være sikkert!

du har spist og kosa deg og ikke minst sovet ut(kanskje) = Win på gymmet, nok mat og søvn = god trøkk etter helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du har spist og kosa deg og ikke minst sovet ut(kanskje) = Win på gymmet, nok mat og søvn = god trøkk etter helga :)

Desverre har du ikke rett på noen av punktene. Har ikke sovet så dårlig og lite på lenge, og har vært på diett (aka underskudd av kalorier) lenge. Men tydeligvis har kroppen min bestemt seg for å være awesome uansett :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre har du ikke rett på noen av punktene. Har ikke sovet så dårlig og lite på lenge, og har vært på diett (aka underskudd av kalorier) lenge. Men tydeligvis har kroppen min bestemt seg for å være awesome uansett :p

meeen du har nok kanskje "slappet" av uten ukedagenes vanlig kjas og mas? ikke mye som skal til før kroppen er awesome :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Vært på "harrytur", handlet 3 kg ferdige kyllingspyd, black agnus biff, karbonadedeig, eggehvite og gud vet hva.

2. Kom hjem til melding om at der jeg var på jobbintervju på fredag, gjerne vil ha meg inn til et intervju nr 2 for å diskutere lønn, kontrakt og ansettelse. Ikke sikkert det går i orden, men om det gjør...

OMG, det er dette har jeg jobbet så hardt for, kan nesten ikke tro det!:joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

130 i sumo dag (med vonde fingre og uten belte)

Og så har jeg gått tur med en fin fyr to dager på rad

OG SÅ REISER JEG TIL FRANKRIKE, SPANIA, ANDORRA OG MONACO I MORGEN!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagens glade som egentlig er gårsdagens glade nr2

I LOVEZ SBD KNEVARMERE <3<3<3<3

fy dæven for en forskjell, på fredag kjente jeg no smerter i knæra ved 5x5 72.5kg igår gikk 5x5 med 75kg opp som om det aldri hadde vært vondt i knæra, og jeg kunne kjøre rolige knebøy :) selv knebøy med stopp! var mulig igår :)

så dagens anbefaling om man har dårlige knær, kjøp noen stramme knevarmere så kanskje det gjør susen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...