Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hmm.. jeg begynner å gå tom for proteinpulver. Er det bra? Smak? Kanskje bare smelt til å kjøpt 9 kg :whistle:

IMHO så er det av de beste, både på smak og næringsinnhold. La shaken stå noen minutter før du drikker den så blir den ekstra digg. Sjokoladesmaken er desidert best av de jeg har smakt, selv om den smaker mer Dumle-karamell enn sjokolade. Jeg kjøpte 13,5kg, så holder det til neste kampanje :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMHO så er det av de beste, både på smak og næringsinnhold. La shaken stå noen minutter før du drikker den så blir den ekstra digg. Sjokoladesmaken er desidert best av de jeg har smakt, selv om den smaker mer Dumle-karamell enn sjokolade. Jeg kjøpte 13,5kg, så holder det til neste kampanje :D

Da bestilte jeg 4,5 kg sjokolade. Litt drøyt med mer i tilfelle jeg ikke skulle like den, men den smaker sikkert uansett bedre enn den jeg har i dag. Dumble :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener nå med vekt tilsvarende kroppsvekt i Hip Thrust, noe som er en ganske big deal ettersom jeg ikke akkuratt er kjempelett :roflmao: Føles ganske kult! Gleder meg til dagen jeg tar kroppsvekten min i mark :)

Dessuten er det fint vær, jeg har gått ned en cm rundt midjen siden forrige uke selv om vekten har gått opp, jeg har en god hårdag, sov skikkelig godt i natt og gleder meg til middagsdate neste uke med en jeg har vært interessert i en stund (som plutselig inviterte meg på middag helt utav det blå etter det ble slutt med dama) :D

(Oooog, jeg koser meg med mer mat siden jeg har vært dust og spist for lite og har nå tatt til vettet og lagt på mer kalorier på kostholdet i håp om bedre resultater)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våryr og småforelska :love: (ooog levert første runde med hjemmeeksamen!) Livet er bra! :)

Grattis med å ha unnagjort et stykke eksamen! (og grattis med å være både våryr og småforelska, det er ganske stas det også!).

--

Min glade for dagen er at jeg i dag fikk til 40kg i benken som arbeidsvekt. Ikke så fryktelig mange reps enda da, men kunne faktisk klart i alle fall en mer enn de jeg tok i dag. Neste gang! Blir vel en maksløfttest igjen snart også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...