Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

fineste feiringen med xZinix og FitFish i dag. <3 fikk meg til og med en date med verdens kjekkeste type!

Til å aldri ha vært med på champagnefrokost tidligere, må jeg si vi klarte oss veldig bra:giggle: Du er definitivt en av favorittpersonene mine å drikke seg full med<3:happy:

Til å aldri ha vært med på champagnefrokost tidligere, må jeg si vi klarte oss veldig bra:giggle: Du er definitivt en av favorittpersonene mine å drikke seg full med<3:happy:

kanel-vodka med gullflak!!

FERDIG MED EKSAMEN!

Føler selv at det gikk kjempebra, men vi får se når sensuren kommer om sensor er enig. Men uansett hvordan det gikk så er jeg hundre prosent ferdig med skolen for sommeren, og det er digg.

Er det innafor å komme dritings på trening? :p

Annonse

Synes det er helt fantastisk å ha en jobb innen adult-industrien og samtidig jobber jeg med kjæresten min, så vi sitter sammen på jobb og ser på cam- og datingsider som research til prosjektet mitt :D

Spekeskinke fra eget stabbur <3

Kult! Svin eller sau? Hvordan/hvor hardt saltet du den? Og hvor lenge har den hengt?

Edit ; vi fikk kattunger i går! :D så nå har vi 20 katter! :DD

Annonse

Hmm.. jeg begynner å gå tom for proteinpulver. Er det bra? Smak? Kanskje bare smelt til å kjøpt 9 kg :whistle:

IMHO så er det av de beste, både på smak og næringsinnhold. La shaken stå noen minutter før du drikker den så blir den ekstra digg. Sjokoladesmaken er desidert best av de jeg har smakt, selv om den smaker mer Dumle-karamell enn sjokolade. Jeg kjøpte 13,5kg, så holder det til neste kampanje :D

Guest
IMHO så er det av de beste, både på smak og næringsinnhold. La shaken stå noen minutter før du drikker den så blir den ekstra digg. Sjokoladesmaken er desidert best av de jeg har smakt, selv om den smaker mer Dumle-karamell enn sjokolade. Jeg kjøpte 13,5kg, så holder det til neste kampanje :D

Da bestilte jeg 4,5 kg sjokolade. Litt drøyt med mer i tilfelle jeg ikke skulle like den, men den smaker sikkert uansett bedre enn den jeg har i dag. Dumble :love: