Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gikk så sykt bra på gymmet i dag!!!

Pers i Hip Thrust (så nå er jeg sterkere i det enn jeg noen gang har vært!!!), repspers i mark, og jeg jogget (i intervaller) 3,15km på 25 min noe som er en stor greie for meg som har elendig kondis.

Dessuten var det masse pakker i posten til meg, blant annet treningstights med Alice in Wonderland-motiv, FitBit HR Charge (!!!), ny arm-greie å ha iphonen i på trening, og ny treningsbag! Helt fantastisk knall dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lovisa

Kundeservice i banken når ein under kort mellomlanding i Oslo på veg til Stockholm plutseleg husker at ein ikkje har endra regionsperren på bankkortet... :blush:

Flinke mannen på telefonen fiksa det, så nå eg har penger i Stockholm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Leverte inn telefonen min for reparasjon - var sykt mye feil med den, og antakeligvis er det min feil fordi jeg har mistet den i gulvet. I dag fikk jeg en helt ny iPhone i posten, kostnadsfritt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...