Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther

pappa møtte en tidligere kollega på matbutikken i dag, og de pratet litt. Han spurte pappa hva som har skjedd siden sist, og pappa sa at jeg hadde startet med vektløfting - da lo kollegaen, og sa at "DA har du gjort noe riktig som far. Jeg håper mine barn også gjør det."

<3 pappa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joshua King. Håper han tar med seg noe av dette tilbake til Championship, og ikke bruker opp alt kruttet på en cup ingen egentlig bryr seg om.

En cup ingen bryr seg om? Det er Liga-cupen. FA-cupen derimot er verdens eldste fotballturnering og det gjeveste etter PL du kan vinne. FA-cupen trumfer UEFA-cupen. Nå har jo ikke lille Blackburn noe håp om å vinne cupen til slutt, forståelig nok, men gjev er den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel noen i 1994/95 som sa at lille Blackburn ikke kunne vinne Premier League heller ;)

Men nei vi vinner nok ikke FA-cupen i år, vi har uansett vunnet nok FA-cuper gjennom historien til at det går helt fint. Dessuten har vi en liga å fokusere på. Vi rykker nok ikke opp i år heller, men er der jeg vil se toppformen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...