Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En times stresseksamen om akkurat 20 min. Skal naile denne jævelen (y) o-o:bookworm::D

[ATTACH]155508[/ATTACH]

Håper du har en god plan bak adventsstaken! Det her ser slettes ikke bra ut for lys 1 og 2, som forøvrig var skremmende "likt" brent. Mistenker at disse lysene ble kjøpt inn i seineste laget?

Lykke til med eksamen uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har en god plan bak adventsstaken! Det her ser slettes ikke bra ut for lys 1 og 2, som forøvrig var skremmende "likt" brent. Mistenker at disse lysene ble kjøpt inn i seineste laget?

Lykke til med eksamen uansett!

Haha, brenner lysene hele tiden, så planen er bare å bytte ut lysene når de er nedbrent ;) Så planen er klar, og lysene var kjøpt inni GOD tid før advent :p

Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt i rute med julegavelevering, årets siste spinn 90 ble avsluttet med nyheter om nye klubbdrakter, sponsorgaver fra Rema 1000 Ranenget (ei deilig julebrus til alle i salen) og refleks, buff og drikkeflaske- sett trukket mellom alle deltagere, og jeg vant ! :) (sponset av Statkraft)

På toppen av det hele nådde jeg målet for treninga med god margin og gleder meg stort til julelunsj imorgen med herlige folk på Stamina :) - Har mange fantastiske folk å trene (og spise julelunsj) sammen med her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

p3morgen julefrokost i dag, og vi (jeg + malene) har sovet så lite at vi ikke er trøtte en gang! God morgen.

[ATTACH]155562[/ATTACH]

Edit; har allerede vært oppe i fem timer, du!

post-26763-14440994179984_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...