Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Riktig nok ikke dagens glade, men for et par dager siden. Jeg har ikke veid meg på to år fordi hodet mitt er litt broken, men nå har jeg trent minimum seks dager i uken og vært enda mer påpasselig med hva jeg spiser i en lengre periode. Tillot meg derfor ei veiing av nysgjerrighet og jeg har gått ned 9 kg. Jevnt og trutt.

Og på arbeid her om dagen når jeg holdt ei tung tung kaffekanne på hevet arm kom en jeg jobbet sammen med og kjente på arma mi og sa "Oi, her er det muskler jo". Det var veeeeldig gøy :)

Også har jeg endelig juleferie og har drukket meg småbrisen på hjemmelaget gløgg. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Siste trening før jul. Ny trening 2 juledag. Julefreden senker seg i familien Stilkens hus, nå er det julepynt og julemat. Kan jaggu hende en liten julehikkas også. God jul til dere alle, takk for mye motivasjon, inspirasjon, samt et og annet spark i ræva;) dere er fantastiske. Ingen nevnt, ingen glemt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...