Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å kjenne følelsen av ferie. Ingen skolearbeid, ikke noe jobb, ikke noe mas. Bare slappe av, trene, spise, spille fifa, besøke familie og venner, deilig! Har ikke hatt det sånn siden julen i fjor. Må lære meg å ta mer fri.

Minuset er at dette var de to dagene denne jula hvor jeg har fri, nå venter det 13timer jobb hver dag frem til julaften. Er ferdig på jobb 2030 lillejulaften og da har jeg fri til 4. juledag! Blir penger av det, men lurer av og til på om det er verdt alt slitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baaaare en smule misunnelig :D Jeg kunne trengt en slik premie siden jeg blir tv-løs fra 1. januar haha

Får jeg komme med et lite tips? Vent med å kjøpe tv. Jeg sier ikke at du skal være tv-løs resten av livet, altså, men noen ganger er det utrolig deilig å kjenne litt på tilværelsen uten tittekasse. Minimum én uke, helst to-tre. Til flyttemaset er over og du får kjenne på tv-fri hverdag.

Lykke til med flytting forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg komme med et lite tips? Vent med å kjøpe tv. Jeg sier ikke at du skal være tv-løs resten av livet, altså, men noen ganger er det utrolig deilig å kjenne litt på tilværelsen uten tittekasse. Minimum én uke, helst to-tre. Til flyttemaset er over og du får kjenne på tv-fri hverdag.

Lykke til med flytting forresten!

Signerer denne. Jeg så på TV, faktisk TV, for første gang på et år elns igår. Netflix etc etc <3 (og jeg VET at du har laptop, Tonje_86 ;) )

GL&HF +3x RS med flytting! #csNerdReference

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det er dagen positive eller negative. Men begge unga er hjemme til jul fra studiene. Da er vi fire samlet. Fantastisk med litt liv og røre i huset. Julekaos og gavepapir. Samtidig ligger pappa'n min for døden, kommer sansynlig til å dø i løpet av døgnet, fikk beskjed i gårkveld da jeg skulle hente jentungen min på flyplassen. Det er en kontrastfyldt dag :) ? :( ?

Lander vel på at alt er positivt til det negative kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dagens glade er julegaven til meg selv, ny og peisefin terrengsykkel jeg skal kjøre birken med til sensommeren :) Fikk meg også en liten kompis mens jeg venta på hjelp, en skikkelig fin schæfervalp med kløe for tennene og et stoooort behov for kontakt :D Så snusk og bansle at sykkelen ble satt litt i bakgrunnen :p

[ATTACH]155647[/ATTACH]

post-31238-14440994308806_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dagens glade er julegaven til meg selv, ny og peisefin terrengsykkel jeg skal kjøre birken med til sensommeren :) Fikk meg også en liten kompis mens jeg venta på hjelp, en skikkelig fin schæfervalp med kløe for tennene og et stoooort behov for kontakt :D Så snusk og bansle at sykkelen ble satt litt i bakgrunnen :p

Men… Ikke bilde av valpen? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade at jeg har bursdag idag og i ekte øst-europeisk stil så er det prestisje å ha antall mest gainz i både mat og kake. Forbløffende nok så har min kjære pusekatt lært seg å sende meg en bursdagssnap og mistenker at han har vært i knallharde treninger med min mor og jeg lar meg rett og slett imponere! post-26999-14440994317408_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...