Gå til innhold

Dagens Glade

Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ferdig med Ikea, ferdig med gardinkjøp OG hengt opp skiten i tillegg. De tre nevnte gjør meg mannevond og kjærringa har fått høre det i dag. Steike som jeg hater det der… men nå er livet lyst:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt sånn småjævlig panikk når jeg så at vekta plutselig viste at vekttapet mitt hadde tapt seg med ti kilo, men innså etter litt at joda; jeg merker jeg har blitt litt puffy rundt midten, men nesten alle klærne mine passer. De som ikke passer er ikke pga at de er for trange på feil plasser, men rundt armene, over ryggen og skuldrene og over kassa. Jeg ser ikke småfeit ut - jeg ser "buff etter en skikkelig dirty bulk" ut. Så hell i uhell? (y)

Og å herrens fred i grava for ei rumpe jeg har fått :love: ( :cool: :roflmao:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsummering siden lørdag:

- Ble tatt til siden av stesøstra mi (som jeg har sett kanskje 4-5 ganger i år), som sier at jeg ser slankere ut og smalere ut i ansiktet.

- Blitt kjent med tre nye personer, som jeg aldri hadde blitt kjent med til "vanlig".

- Overnatting hos venninne med strikke/filmkveld, god mat, godt selskap, og frokost servert litt bort i gata hos faren hennes i går.

- 7,5 timer søvn i natt! Fra midnatt til kl. 07.30.

Ganske mye win her. :giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine pipstilker av noen overekstremiteter klarte 100 kg i benkpress i dag. Første gang jeg har prøvd å makse. Nå skal jeg finne meg ei ny underbukse. Den gamle lukter det brendt av…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eldste av Stilkens avleggere kommer hjem til jul i dag:). Dog er siste tids hendelser med barnemasakren på skolen i Pakistan med på å kaste skygge over dette. Stakkars barn og stakkars foreldre:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kokte litt over for meg på grunn av, vel, les selv, så skjønner du :roflmao:

Facebook er en effektiv metode for å overlevere sinne!

Dear Sony!

To begin with, I must say that I find it such a relief that you have decided to give us, the consumers, a way of talking to you through your apperance on Facebook. So consider this exactly that - feedback from a now somewhat tired consumer. It all started a couple of months back where, sadly, my Z1 Compact met its messy demise. I find the concept of an affordable yet powerful android without a screen size that could imply a logistical deficit on my man-size part very appealing. So I, the consumer went consuming for a new phone.

I quickly discovered that the Z3 Compact was the "hot sh!t" on the block these days, so there was no choice - and thats what I went for. And the story was about the same; upgraded hardware in the same basic shell. With one key difference. Now, I realize that glass is the way to go now a'days, so it is all the way around the thing. And me being somewhat of a perfectionist when it comes to scratches on my screen, and perfer to place it with the back down. And by whatever holy maker or reason of creation you believe in - I sure hope for your sake you have taken out patents on whatever you did to the glass in the back of the Z3 Compact, because you have created a friction-free surface.

It has gone beyond the point of silly, to the point where its basicly two Evanescence records and a Cradle of Filth-gig away from being documentably suicidal. If the surface its laying upon is not 100% level and\or sticky, it WILL slide off. My bathroom sink for instance - if I put it on there, I will find it on the floor when I come out from the shower. And I can balance a coin highways on that sink. I even tried putting it on a big, fluffy stack of fresh towels - the must comfortable surface something may rest upon, and the damn thing still stagedived off the shelf and unto the floor. The corners of my phone now makes me look guilty of using it to deliver blunt force trauma to other humans.

So, in essence, I do hope you gave whoever at the designer team who came up with this idea a good pat on the back for a job well done, and a good smack across his head for overdoing it like lamb boiled the british way.

So I believe congratulations are in order, because you have so brilliantly beaten Apple on one point in particular; every Apple product you buy, feels like somewhat of an commitment. The Z3 Compact feels like a 2014-Tamagochi experience with the AI set to "Taylor Swift-mode", because you honest to god never knows when the thing will leap off the edge of whatever it lays on like if it was in the Assassins Creed-games.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...