Gjest QueenWinther Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Er akkurat ferdig med VM, og nå skal vi ha landslagstrening - er tross alt bare tre uker til NM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sephania Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Entrecote av hjort til middag i ettermiddag Ole-Mats Moskvil, CamillaO, Monarc og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 gøy på trening Tonje_86, Tutogkjør, TEW og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexylubben83 Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 ny pers på knebøy idag 70kg x 5 forrige trenings pers var 60kg x 5 og idag tok jeg 5x5x60kg + 5x70kg Tonje_86, Tutogkjør, Tiwas og 9 andre 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Perset i både bøy og mark, håper på å klare det i benk og. CamillaO, KamillaK, Brokkoli og 16 andre 19 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje_86 Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Bakt kakemenn med tantebarn og spist hjemmelaget fiskesuppe som smaker ubeskrivelig godt. Nærmer meg også slutten på julestrømpestrikkingen som til og med har mønster Ojive, Tutogkjør, CamillaO og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 gøy på trening Dævver MER ALTERNATIV SYKLING! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Man gjør noe riktig på trening når alle russerne drar frem filmkameraet Og verdensmesteren hjelper deg med teknikkpirk Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlayerDad Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Harryhandel. Så fullt kjøleskap. Fikk også kjøpt en ny bukse og en trepakning singleter begge fra Dickies til 440 svenske. Yihaa. Tiwas, Andreas87, Tonje_86 og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sepsis Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 SNEen har regnet vekk, så jeg kan drøye litt med vinterdekka på sykkelen. Ellers, ferdig med alle julegavene. Ta den du, julenissen. Tiwas 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Søstra kom med snickerskake!! Berga søndagen Har alltid en kanon intervalløkt på sykkelen etter kake (intet unntak idag) Tonje_86, FitFish, FatFighter Malm og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martinsen Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Norgesmester i styrkeløft LadyRainicorn, Tutogkjør, SlayerDad og 25 andre 28 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Endelig mandag og ny treningsuke med nye muligheter. Nå skal jeg f… meg øke i benk, og det blir bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Endelig mandag og ny treningsuke med nye muligheter. Nå skal jeg f… meg øke i benk, og det blir bra:) Joiner deg der! 70% SQ, DL, BP :D :D Gleda meg i to døgn nå! Aurelius og Tonje_86 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Endelig mandag og ny treningsuke med nye muligheter. Nå skal jeg f… meg øke i benk, og det blir bra:) Vist faen. Benkjævelskapen skal OPP! :angry : Tonje_86, fitflyer, okveine og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiwas Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Om to uker er jeg på Gran Canaria. På dagen om to uker tror jeg faktisk at jeg dykker i en grotte borti der fitflyer, Tonje_86, TEW og 7 andre 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FitFish Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Om to uker er jeg på Gran Canaria. På dagen om to uker tror jeg faktisk at jeg dykker i en grotte borti der Dykking<3 fitflyer og Tiwas 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiwas Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Dykking<3 Det er deilig når man først kan, ja. Har til og med kjøpt undervannshus til kameraet mitt, men hadde ikke råd til skikkelige strober. Men...har funnet en butikk i Danmark som synes det er helt innafor å selge meg tax free og så sende poste restante til Strømstad så jeg slipper toll på vei inn til landet FitFish, fitflyer og Monarc 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitflyer Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Ladestasjon for elbil er montert på husveggen! Mangler bare bilen... Tonje_86, Tutogkjør, CamillaO og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje_86 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 #denfølelsen når du står på ellipsemaskinen etter ei veldig bra styrkeøkt og får gåsehud i seks minutter fordi det kommer en dritbra sang på spotify og du er høy på endorfiner TEW, Ojive, fitflyer og 7 andre 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.