Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det var nære på, men AB triumferte!

Er vel bare Boks som har slått de i år. Blir spennende under VM neste år....

Ja, de har jo ihvertfall blitt slått i år, i motsetning til i fjor :( Jeg er jo egentlig veldig glad i All Blacks, men nå for tiden heier jeg alltid på motstanderne, bare fordi jeg håper nivået blir utjevnet litt. Irland var jo i nærheten i fjor, og Wallabies var best denne kampen. Håper å få med meg en All Blacks kamp live i England neste år. Får frysninger av å tenke på det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte nettopp min aller første chin-up uten strikk. De fleste her inne gjør nok mye mer imponerende ting når det kommer til trening, men akkurat dette er en milepæl for min egen del.

Den er ensom nå, den enen chin-upen, but fear not ... there's company ahead!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet dere hva, fitnessblåggen? Dere hørte det her først;

Jeg tror faktisk jeg kan skrive en bedre erotisk roman enn Fifty Shades of Grey. Og jeg skal faktisk gjøre det - jeg skal skrive en parallelt med min originalt planlagte roman under NANOWRIMO ;)

TO romaner på 50.000++ ord i løpet av en måned? This willl be though (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...