Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hahaha ;D POWERBear turned to PARTYBear last night :D

muhahahahahhahahaha :D har ikke gått "all inn" på alkohol siden nyttår, men jaggu mej- i still got it xD

hahahaha :p veldig få som har sett en PARTYBear ta heilt av på dansegulvet :D hahahahaha sum funney shit :D

Så det var du og en kompis som var her i narvik på dansegulvet i går iført shorts, strømper og ullgensere som jeg og noen venninner danset med? This makes sense now :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kostholdsplanleggingsoppgaven er foreløpig langt lettere enn jeg trodde:D.

Men merker at det er en liten utfordring å utforme et laktogluten-fritt kosthold med 60% carbs til 3k kcal om dagen; det er grenser for hvor mye rosiner og glutenfritt knekkebrød jeg kan anbefale og.

Jeg kjører omtrent sånn selv (litt mer kcal kanche). Ris&Havre er dine venner <3! Elsk dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veslejenta mi fyller 20 i dag. Student og greier, også er det noe med at hun selv er fornøyd med at hun kan kjøpe sprit… Mheh? Kanskje denne skulle ligget på dagens negative…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget at jeg skal legge til 20 kg på beinpressmaskinen. Regnet ut at jeg presset 217,5 i widowmaker'n på x-size programmet, inntil personalet på gymmen sa at det var 20 kg i presset uten vekter. Så da er det 237,5 kg. Hjelper på selvfølelsen til Stilken med beinstørrelse som lever opp til kallenavnet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...