Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. Har klart å jobbe hardt og effektivt i 2 1/2 måneder,

2. Har tjent inn mye av sparepengene jeg har tapt på år med sykdom.

3. Er økonomisk sikret de neste 12 månedene.

4. Skal gjøre et fremstøtt på en drømmejobb, og får jeg den ikke så er det deres tap.:D

Ballsy, happy, og glad.

Kjør på TEW! Dine resultater siste år må jo bare gjøre at du får rett jobb må skjønne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens treningsøkt: Skifta bildekk for første gang. Ble overraska over hvor sliten jeg faktisk ble :p

Good on you! Og når du får deg gubbe, så vet du bedre enn å anklage ham for å være sutrete når han har lyst til å sette seg ned etter å ha bært 2 sett dekk opp, 2 sett dekk ned og byttet på begge bilene :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good on you! Og når du får deg gubbe, så vet du bedre enn å anklage ham for å være sutrete når han har lyst til å sette seg ned etter å ha bært 2 sett dekk opp, 2 sett dekk ned og byttet på begge bilene :p

Var "gubben" som insisterte på at nå var det min tur å bytte dekk nå som jeg er i ferd med å kjøre opp og etterhvert sikkert kommer til å bruke bilen en del jeg og :p

Men veldig greit å kunne. Og etterpå ble det en tur innom nærmeste bensinstasjon for å lære hvordan sjekke lufttrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, holdt neste på å glemme dagens absolutte høydepunkt! Denne kunne fint gå inn under "creepy på trening", men havner under dagens glade fordi jeg sitter igjen med bare go'følelser.

På trening i dag trente to voksne veninner som nok hadde litt ekstra å tære på på kroppen hiptrust. Dette syntes tydeligvis en kar i 60 årene var forferdelig å se på, så han ristet på hode, lagde grimaser, og prøvde å få kontakt og bifall fra meg. Jeg ignorerte fyren, men han ville ikke gi seg. Om jentene fikk med seg drittsekken er jeg usikker på, men jeg ble skikkelig forbannet og måtte tøyle meg for å ikke å klikke på typen. Orker ikke folk som dømmer utifra utseende.

På purr faan gikk jeg rett imot typen, og han satte igang og skulle prate til meg, jeg bare kikket dumt på han og gikk rett forbi og bort til damene, og skrøt av treningen deres.

Det syntes de var skikkelig hyggelig, og jeg endte opp med å hjelpe litt til med teknikk og tips på et par øvelser, og litt hyggelig flørt.

Tror gamlefar følte seg rimelig dum, og jeg følte det bra å få gi litt av meg selv, og også møte to hyggelige mennesker.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perfekt helg :) Lørdag var jeg ute i 3 timer på tur og shopping, kom hjem og spiste verdens diggeste hjemmelagde pizza og rundet av med hjemmelaget Troikakake :) Etterpå koste jeg meg med gaming "Evil Within" ❤️[ATTACH]152284[/ATTACH]

New Video Game ‘Horrifying’ For Anyone Who’s Never Experienced Terror Of Real Life

Reviewers agree: The Evil Within reaches an unprecedented level of terror, assuming that the player has never had to deal with the blood-curdling realities of everyday life.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...