Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Du er et fælt menneske :(

Du får trøste deg med at jeg forsøkte å være fælere - jeg trodde de andre kom inn som bilder automagisk :D

Jeg ble litt immun mot edderkopper i Australia. Det var der jeg lærte at de minste var verst, selv om de store kan bite deg til blods. Men kommer en slik ekkel sak borti meg blir jeg spastisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får trøste deg med at jeg forsøkte å være fælere - jeg trodde de andre kom inn som bilder automagisk :D

Jeg ble litt immun mot edderkopper i Australia. Det var der jeg lærte at de minste var verst, selv om de store kan bite deg til blods. Men kommer en slik ekkel sak borti meg blir jeg spastisk...

:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest QueenWinther

superfin økt - pers i både 10min LC og snatch, sushi til lunsj, blitt invitert ut på kaffe av en søt fyr, og i morgen skal jeg og jon sove hos carl magnus.<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bedre, siste skoleåret på VGS er påbegynt, og jeg gleder meg faktisk litt til å få inn gode gamle rutiner.

Siden jeg fortsatt har hatt litt problemer med matlyst/oppkast i dag og ikke har spist nok og dermed ikke kunnet trene, har jeg brukt kvelden på å sette opp et nytt treningsprogram som jeg skal kjøre fremover. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...