Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt ut av det blå mens jeg står og venter på bussen sier en random gammel dame som går forbi; "Så fin du er idag, ja, fargene og alt, veldig fin." Her står jeg i en treningstights full av kalk, har vært på jobb i natt etterfulgt av trening, og føler meg ganske shabby og sliten. This made my day!, (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

mamma stopper innom jernbanetorget på vei hjem for å kjøpe en questbar for meg.

jeg er så bortskjemt men jeg ble så glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åttende dag i ny jobb, og arbeidsbelastningen er fremdeles halvparten enn i den gamle, og kollegaene er dobbelt så kompetente og veldig hyggelige. Sammenheng det der, det er jeg sikker på.

Og så kjente jeg igjen en gammel venn i dag. Memories. Haha. Du vet du er gammel når det nærmer seg 20 år siden studietiden begynte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To glade for min del:

1. Kjøkkenet mitt blir ferdig i morgen - tre uker uten, så nå skal det bli digg å komme seg på plass igjen. Strømmen er nok ikke koblet til før på fredags kveld og et 40cm skap ble visst ca 10cm for bred. Snekkerne skal prøve å konvertere det til hylle på 30cm i stedet ;)

2. Fått låne en Philips AirFryer for å skrive omtale. Den ser helt rå ut for å lage sunn mat med og koster ikke all verden. Gleder meg VILT til å kunne fritere mat og lage skikkelig pommes frites uten å drukne i fett. Kan til og med bruke kokosolje om jeg vil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...