Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest =xXx=

Har trent, og lest mange vettuge innlegg, tips og råd på fitnessbloggen. Fantastisk hvor mye kompetanse folket besitter og hvor motiverende det er. Jajamensann. Dette ble en god kveld;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Im on a ROLL here :D

ei medstudentine(haha høres såå feil ut) har snakket om at hun vil starte sitt eget rekruteringsbyrå i snart 3 studie år.

her kommer dagens glade- eg har undersøkt hva slags stillinger vikarbyrået mitt har, og 1 av dem er tilfeldigvis en deltids stilling som rekruterings jobb hos dem på kontoret ;D igjen- " hmm, dette kan jo være spot on for ho? La meg ringe og sjekke" .... ringte..osv..osv..... og hun ble så GLAAAD :love::love::love: Men sånn er det eg fungerer, er du god og rei mot meg, så er eg så mye mer tilbake. og nå har hun tatt kontakt med vikarbyrået mitt, og intervju er avtalt :D :D :D

yes yes, im far to kind, its my biggest challange:giggle: But hey, i was born this way:joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på Nordiske Mediedager i stedet for undervisning dag, og tre ganger så lærerrikt som en vanlig skoledag og dessuten utrolig morsomt. Deilig med sånne arrangementer når man er litt (veldig) skolelei og ukonsentrert.

Så var jeg rett på trening etterpå, og økten var så utrolig dårlig. Men det kom en fyr bort på apparatet ved siden av meg og pratet med meg i pausene. Første gang noen (jeg ikke kjenner) bare har småpratet for å småprate og det gjorde både dagen og økten litt bedre :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...