Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest MrWednesday
Dyrepoliti i Norge er vedtatt :D

Er det ikke bare Frp som har vedtatt at de ønsker dyrepoliti? Eller har det skjedd noe jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, de fikk bygd i 2005. Men uansett, sælbæsj, fiskebæsj, måsebæsj og folkebæsj, alt finnes i havet ;)

Nope, det tilhører nok kommunen og deres kloakknett, og har ingenting med Polaria å gjøre (Polaria har utslippstillatelse). Men, for å dra dette inn på rett spor igjen, så kan dagens glade være at det neppe er skadelig å bade der, om enn noe ekkelt å tenke på. Og så har det vært sol i helga! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare Frp som har vedtatt at de ønsker dyrepoliti? Eller har det skjedd noe jeg ikke har fått med meg?

Det stemmer, men det er håp!

Frp har vedtatt å iverksette en utredning for et eget dyrepoliti i Norge. Partiet ønsker at dette arbeidet skal iverksettes snarest, ettersom både Mat- og landbruksministeren og Justis- og beredskapsministeren er fra Fremskrittspartiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrWednesday
Jo, men det er så positivt at det går under dagens glade :D Ikke ødelegg dagen min, jeg som var sååå fornøyd :D

Hehe. Definitivt positivt uansett ja. Krysser til og med gata for at de får med seg flere partier på dette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrepoliti i Norge er vedtatt :D

Ja det var på tide, for det heter jo faktisk politivesen, så det at vi kun har akseptert mennesklige politibetjenter i politivesenet har vært rasistisk og diskriminerende. Dyr er vesener de og. Jeg håper bare at opptakskravene ikke reduseres for å kvotere inn flere dyr; det bør definitivt stilles like krav til dem som til oss, slik at politiet får opprettholdt god standard. Forhåpentligvis vil disse dyrebetjentene få has på hunder som gjør fra seg på plenen, slik at de havner bak lås og slå der de hører hjemme. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrWednesday
Ja det var på tide, for det heter jo faktisk politivesen, så det at vi kun har akseptert mennesklige politibetjenter i politivesenet har vært rasistisk og diskriminerende. Dyr er vesener de og. Jeg håper bare at opptakskravene ikke reduseres for å kvotere inn flere dyr; det bør definitivt stilles like krav til dem som til oss, slik at politiet får opprettholdt god standard. Forhåpentligvis vil disse dyrebetjentene få has på hunder som gjør fra seg på plenen, slik at de havner bak lås og slå der de hører hjemme. ;)

Det er da plenty med både hunder og griser i politiet allerede... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...