Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det som jeg liker aller best med denne tråden er at mange av postene likegodt kunne stått på dagens negative... Noe som viser tydelig for meg at det handler ikke om hvordan du har det, men hvordan du tar det.

Det handler ALLTID om hvordan du tar det. Det kan ikke bli negativt om du ikke tar det negativt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAW :love: im far to kind:love:

Vi har hatt en del om Coaching i mitt studie. Vi hadde et seminar for noen uker siden, der vi skulle være coachen til kverandre. man skulle komme på noe man trenger coaching til- komisk nok velgte eg å bli coacha til å starte Styrkeløft :love:

Men til poenget idag, jenta som coacha meg, fortalte noe interesant, hennes samboer sliter med å finne jobb.

Så når eg fikk DHAT job, så tenkte eg: "hmm...syns ho fortalte at samboeren slet med å finne jobb, hva om eg fikser jobb for han?. Tar kontakt med jenta igår kveld, og forteller ho om hvor jobben er... hva det er man gjør.... man jobber enten kunn dag, eller kunn kveld. osv osv.

Dem begge var gira, så eg sa eg skal kontakte mitt vikarbyrå, dem kjenner meg fra før, så skal eg nok fiske fram en mulighet. ringte idag klokken 09. tok en prat med vikarbyrået. osv osv osv

med resultatet- Han har fått jobbintervju :D HIGH FIVE for dooing a awesuuum good DEED :D:love:

"now young padawan, res is up to you"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, her er bildebevis, skal spare deg for filmen hvor jeg hyler :giggle:

1 grad i vannet er kanskje litt under hva jeg vil betegne som behagelig badetemperatur! Men sykt digg etterpå :D

[ATTACH=full]141210[/ATTACH]

Trodde d va snø der oppe nå? o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødde en del på fredag, men nå ligger det bare flekkvis rundt omkring. Er snø på fjellet :)

Daså :-) hehe, huff.. sommeren forsvant litt herfra og sist uke.. helga før var det 17-18 grader og "sommer".. nå er det 12-13 grader og vår :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Har nest best poengsum på biologitentamen i klassen - eneste som slo meg er bestevenninna mi, så da er det ok. :giggle:

edit; + en 5 på mattetentamen som var helt ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...