Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er komne til mai, og no er det berre 16dagar til eg er hos kjærasten igjen! :love:

(prøvar å halde meg positiv, 16dagar kan verke utruleg lenge, men det er mykje kortare enn 5veker i allefall:) )

Trekker alt tilbake!

Dagens, månedens og tidenes glade er uten tvil no!! For ca 40min sia vart eg vekt av at kjærasten min står rett ved senga mi!!! :D :D :D :D Han er HER, ikkje evigheiter vekke. Å,herregud for ein fantastisk overraskelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ny is på butikken i dag som viste seg å være kjempegod. Så jeg spiste hele boksen i ett :whistle: Og med god samvittighet. 385 kcal for en hel boks is kan jeg godta :D

[ATTACH=full]141018[/ATTACH]

OOOOH yeah!! Da vet eg definnitivt ka eg ska carve neste helg. rett på butikken før jobb i dag å hamstre inn til cheatmeal neste helg ;):) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist bare bra mat hele uka (og ja, den japp-isen jeg spiste på tirsdag er bra mat også, for den er god, nemlig for tenk), så ikke bare er hodet fornøyd, men hjertet og kroppen er også glade :)

Må si jeg trives med å spise godt, så lenge jeg har kjøleskapet og fryseren full av alt jeg trenger :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Jeg kjøpte nesten alle smakene da jeg så de i forgårs... :blush:

Hvilken er best? :D Skal kjøpes inn i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken er best? :D Skal kjøpes inn i dag.

Jeg er ikke super begeistret ovenfor honning, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte den, men jaja. Den er nok veldig god hvis man elsker honning. :)

Mango og pasjonsfrukt er veldig god og frisk - samme med pæren.

Og den orginale var nam. Tenker jeg skal knuse noen Oreo kjeks og ha oppå den i kveld. :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke super begeistret ovenfor honning, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte den, men jaja. Den er nok veldig god hvis man elsker honning. :)

Mango og pasjonsfrukt er veldig god og frisk - samme med pæren.

Og den orginale var nam. Tenker jeg skal knuse noen Oreo kjeks og ha oppå den i kveld. :love:

Takk for "anmeldelsen" :giggle:(y)

Jeg er en sucker for alt med pasjonsfrukt, så jeg regner med det blir den:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Dagens positive? Pris snus og en kopp kaffe etter trening. Ikke hatt mulighet for trening på ei uke, så det var nyyydelig. Ahhhh! Life is good to live (Leif er god mot Liv) for oss dyslektikere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...