Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Våknet med såååå mye energi (aaaalt for lenge siden sist), drakk tre monster, løfta mye mer enn hva jeg har gjort det siste halvåret når jeg har trent armene, hadde en time med cardio på mølla, nå er jeg ganske sliten, enda full av energi og skjelver fordi jeg muligens ikke hadde trengt den 5 kaffekoppen nå etter at jeg kom hjem fra trening. All denne energien! Alt for lenge siden sist, nesten som å være tilbake til gode gamle hyperaktive meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våknet med såååå mye energi (aaaalt for lenge siden sist), drakk tre monster, løfta mye mer enn hva jeg har gjort det siste halvåret når jeg har trent armene, hadde en time med cardio på mølla, nå er jeg ganske sliten, enda full av energi og skjelver fordi jeg muligens ikke hadde trengt den 5 kaffekoppen nå etter at jeg kom hjem fra trening. All denne energien! Alt for lenge siden sist, nesten som å være tilbake til gode gamle hyperaktive meg :D

DAAAAYEEEM! :eek::eek: 3 monster? 5 koppa kaffe :eek: heart attack incoming? :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEVAAAAAH!!!! Neida, jeg er vant til mye koffein, som pms-bitch går det ned to kanner ala 2.2 liter på dagen :D

husket...i 2010-2011..kunne drikke 1 kaffe kopp.,...det var nok.... men etter 3 år med studie.... kan drikke litervis med kaffe. når 1 redbull ikke gir noe energi.....ikke blir eg våken av det heller :eek::confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest MrWednesday

Levert og fått tilbake en innlevering i matematikk i dag og eneste kommentar fra lærer var at jeg kan sette opp oppgavene bittelitt ryddigere og begynne å bruke farger i Geogebra. Forøvrig en perfekt innlevering. *Fornøyd* o-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært medmenneske. Observerte en VELDIG kanakasfull russ som av kun av mirakuløse grunner klarte å holde seg oppreist, sikksakke seg nedover veien her - og jeg ringte politiet. Det hadde endt der uansett. Sikkert hennes "dagens negative" men om noen år så forstår hun sikkert at det var positivt.

Blitt litt nabokjerring i en alder av 24. Og det er helt greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...