Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Afterall, det forventes blogginnlegg ved retur!

Med spesialbilag om ølrapport :D

Hahah, det kan ordnes!

"This bar is...different."

Jeg ler fortsatt :roflmao:

Edit:

"Aurimas, the crazy owner, eats and unwinds here each night in his straw hat and bottlecap-laden vest and is always ready for a boozy photo opportunity. His heady home-brew, called "live beer" locally, is an unfiltered, unpasteurized, non EU approved murky swill that comes in five delicious varieties for an unbeatable 3 LT per half-litre! You may not understand the traditional Lithuanian menu, but the food is dirt-cheap and comes in large portions best-shared, featuring pig parts (ears and feet) and fried pea-pods (beer-snacktastic!)."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest QueenWinther

Ferdig skrevet særemne og er superfornøyd! Nå må bare fremføringen av det gå bra - tips til ei som er så nervøs at hun gjerne kaster opp?

+ at det er treningsfri i dag, og DHL kommer med iHerb-pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig skrevet særemne og er superfornøyd! Nå må bare fremføringen av det gå bra - tips til ei som er så nervøs at hun gjerne kaster opp?

+ at det er treningsfri i dag, og DHL kommer med iHerb-pakke.

Vel, irrasjonelle frykter er jo gjerne de verste å hanskes med, nettopp fordi de er irrasjonelle :p Man kan tenke rasjonelt og logisk så mye man vil, over hvorfor man ikke bør være redd, men det er vanskelig og hjelper sjeldent. Men den beste måten å overvinne en frykt på er å bare hanskes med den direkte. Tenk over dette; uansett hvor mye du kvier deg, gruer deg eller er nervøs i tiden før fremføringen, så vil ikke det endre utfallet i det hele tatt. Det vil si at om du er rolig eller et nervevrak frem til fremføringen, vil faktisk ikke ha noe å si på selve resultatet! Det hjelper meg veldig å tenke på, at man faktisk har valget 100% selv på om man vil ha det kjipt eller greit. Har du prøvd å meditere? Hvis en ikke har gjort det før er det lett å latterliggjøre, men det er uten tvil det mest fantastiske verktøyet jeg har vært borti når det kommer til stress! Og frykt er jo det mest stressende som finnes, de to går jo veldig hånd i hånd.

http://www.meditationoasis.com/how-to-meditate/simple-meditations/breathing-meditations/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgendagens men jeg trenger det sårt akkurat nå: tilnermet normal arbeidsdag etterfulgt av 4 x 4 intervaller (terapi!) OG jeg regner med å rekke minst to episoder av Sons of Anarchy hvilket gir meg nesten to timers sikkel over 'Jacks' :love:

Altså, alle gutter som ikke innrømmer å ha en mancrush på Jax og/eller Opie er jo åpenbart løgnere og taskenspillere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...