Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

http://www.yourdailymedia.com/post/terrifying-lake-turns-birds-into-statues/

Dette er, i ordets rette forstand, awesome...

Virkelig fryktelig... og vakkert... og jeg elsker naturen.

Fydda! Ser ut som det perfekte åsted for en skikkelig skummel film, synes jeg!

Men fascinerende da, ingenting å si på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Kona tar ansvar i dag. Hun kan ribbe. Det vil si, norsk ribbe.

Har troa på at det blir bra :D

For meg er ribbe dessverre blitt så implementert som festmåltidet på julaften, at hvis jeg skulle spist det ellers på året så hadde det "ødelagt" for julaften.

Jepp, jepp.. Svakt menneske. Tradisjonsmenneske.

Meeen, jeg elsker ribbe... Så da blir det til å spise den sånn som basically alle andre land enn Norge :p

(anbefaler forresten å sjekke ut Marco. Ja, han blir sponsa av Knorr her... og ja, han bruker Knorrprodukter i alle videoene... Men hvis man legger det hatet til sida, og prøver oppskriftene.. så er de absurd enkle, og utrolig gode. Klart det er bedre med ekte kraft enn de kubene, men de er virkelig ikke helt jævlige på smak..

Det, og Marco veit hva han snakker om. Han er en skummel fyr, yngste noensinne til å få 3 stjerner i Michelinguiden.. og han som lærte opp Gordon Ramsay og Heston Blumenthal.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag (igår?), besvimte jeg FOR SCIENCE!

988305_10153277750280234_1100668320_n.jpg

(fy faen så liten jeg ser ut)

Men ja, fysiologi og vi holder på med ECG og lunger generelt...

Så da blir jo rebreathing et sinssykt kult fenomen.. Med både pulsmåling, ECG og måling av pustefrekvens og åndedrettsvolum.

(det er mildt panisk å puste i en pose, og kjenne at du puster men likevel ikke får puste...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Du hadde HOTELLfrokost, og så hadde du bare eggehvitte og brokkoli...?(n)

Jeg spiser ikke det bare fordi de serverer det?(: spiser yoghurt + honning, frukt og gresskar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...