Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke puste og begynte å grine første gang jeg prøvde den sorte. Og sliter fortsatt med side og front lår. Men sure, hvis det er din definisjon av moro, go for it! Bestilte fra gekkosport på mandag, så ikke noe å si på levering :)

Begynte du med foam roller, eller gikk du rett på rumble roller?

Og det er den mindre utgaven du har bestilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg hadde litt foam roller i begynnelsen, nå husker jeg faktisk ikke. Fikk uansett fort beskjed om å gå over til rumble roller, men holdt på med den blå som er litt mykere inntil tre-fire uker siden. Siden da har det vært hard core. Går i grunnen greit å starte med de hardere, man kan jo avlaste på de fleste øvelsene.

Ja, bestilte den lille. Den er lett, så ikke noe problem å ta med seg i bagasjen, og den får like godt tak som en større, synes jeg. Eneste negative er kanskje at man ikke får rullet f eks lår samtidig, til det er hvert fall mine for store :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lest om så mange som klager på treg levering og pakker som ikke kommer frem på proteinfabrikken sin facebookside nå til dags. Var nesten litt skeptisk for å bestille derfra nå, men bestilte tidligere i uka, og fikk hentelapp i posten allerede i dag. Vært på posten og hentet denne pakken + 2 fra iHerb. (Nytt proteinpulver og questbarer ++) Pakkeglede <3:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...