Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens glade....

Tja, for letthets skyld så kan vi si at vi målet blodtrykk i fysiologilabben...

Den gleden man opplever etter å hatt armen i ei bøtte med isvann i tre minutter, og så får ta den ut av isvannet... Det er sann glede.

(forøvrig også at mitt blodtrykk konsekvent blei omtalt som systolisk og diabolisk blodtrykk :p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å trene x-size for tre måneder siden, og har alltid tatt dips og chinups med negativ vekt i apparat. Var veldig svak da jeg begynte, så jeg hadde 25kg negativ på begge øvelser, og i går klarte jeg mine første dips med kroppsvekt! YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! Klarte faktisk 4x2 og 3 reps på siste, men da var det fullstendig stopp. Tidenes deiligste følelse. Nå er neste chins med egenvekt! LEGGO!!!!11111

Dette skrev jeg 20. August, altså for ca 40 dager siden. Det var mine aller første dips med kroppsvekt, etter tre måneder med negativ vekt i apparat. I dag tok jeg maxtest og klarte 11 dips med kroppsvekt! :D:D:D Mestringsfølelse kan ikke engang begynne å beskrive det jeg føler. Og det går bare en vei herfra, OPPOVER! Neste mål er 20 (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...