Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Siden hele uka har vært superduper kjip og fæl og siden jeg VET at man til stor grad kan styre over hvor man ønsker å sette fokus velger jeg å gjøre akkurat det! Min 'dagens glade' er at jeg nå har ferie (eegentlig først om 21 min :sneaky: ) og på mandag reiser jeg til bestis i Volda for fjelltur, brevandring, vinkvelder, trening, klatring, mulig paragliding, kos og masse kvalitetstid med verdens beste! :smug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden hele uka har vært superduper kjip og fæl og siden jeg VET at man til stor grad kan styre over hvor man ønsker å sette fokus velger jeg å gjøre akkurat det! Min 'dagens glade' er at jeg nå har ferie (eegentlig først om 21 min :sneaky: ) og på mandag reiser jeg til bestis i Volda for fjelltur, brevandring, vinkvelder, trening, klatring, mulig paragliding, kos og masse kvalitetstid med verdens beste! :smug:

EDIT: Nå smiler jeg faktisk på riktig. Hurraaa - det fungerte, jeg klarte lure meg selv! Lenge leve pannbenet som den sterkeste muskeln :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg! Var skikkelig bra sist uke hvertfall (y)

Det var KJEMPEbra! 2 timar og 45 minutt utan eit einaste dødpunkt!

Heilt klart på topp 5-lista over konsertar eg har vore på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...