Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

æsj :sick: åsså så stort bilde :eek:

Æsj? :(

Slanger er jo grisekule. Siden jeg er allergisk mot gifta, og var aleine så bestemte jeg meg for ikke å plukke den opp.. Men ellers kunne du fått et mye finere bilde som viser hvor stilige de er.

Sorry for bildet, forresten. Formatet fungerer på pc, men på mobil så er jo alt helvete.

Nå ble ukens planlagte sopptur innstillt - HJELP!! :facepalm:

Aiai. Det bør jo ikke være noen fare. Hvis du er på sopptur, så ser du jo på bakken uansett :) Så da ser du dem på litt avstand. De kommer også til å lage lyd som i "trø meg ikkje for nære"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai. Det bør jo ikke være noen fare. Hvis du er på sopptur, så ser du jo på bakken uansett :) Så da ser du dem på litt avstand. De kommer også til å lage lyd som i "trø meg ikkje for nære"

Det er akkurat det med 'se dem' som er problemet mitt :( Så lenge jeg ikke ser dem er alt fint og flott men i det jeg ser en, hører en, eller truur at jeg ser/hører en blir jeg så redd, så redd! Men jeg misliker sterkt å begrenses av meg selv, i dette fallet min egen frykt så jeg jobber med saken. I sakte tempo :X3:

Men allergisk mot slangegift? Er ikke det litt av greia med det, at man faktisk blir syk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med giften til huggormen er faktisk at de kuker opp aksjonspotensialet i en del av cellene dine, som gjør at de faktisk blir overstimulert... (og det er ikke bare bra)

Men jeg er også allergisk mot det, så i tillegg til å bli overstimulert så får jeg også en allergisk reaksjon.

Hurra, to i en! :D

Men ja... Sjangsene for at noe skjer, er liten...

Og slanger og prøver å begrense seg til hvor ofte den biter, siden den da er omtrent forsvarsløs i en periode. (tar litt tid å generere gift, så den prøver å ikke bruke det med mindre den må)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med giften til huggormen er faktisk at de kuker opp aksjonspotensialet i en del av cellene dine, som gjør at de faktisk blir overstimulert... (og det er ikke bare bra)

Men jeg er også allergisk mot det, så i tillegg til å bli overstimulert så får jeg også en allergisk reaksjon.

Hurra, to i en! :D

Men ja... Sjangsene for at noe skjer, er liten...

Og slanger og prøver å begrense seg til hvor ofte den biter, siden den da er omtrent forsvarsløs i en periode. (tar litt tid å generere gift, så den prøver å ikke bruke det med mindre den må)

Haha, heldig du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Små gleder:

Har bestilt singlet med tanke på trening. Jepp, er der nå at jeg 'tør' gå med singlet på trening. Ikke bare det, jeg har bestilt medium. *Gulp

t-shirt-sons-of-anarchy-samcro-boxed-tank.jpg

Time to flash dat ink

Trening med singlet er jo konge! Har trent med singlet siden starten, du ser jo mye bedre hvordan musklene virker og det er jo motivasjon i seg selv :D Fet singlet forresten! SONS 4 LYF BRUH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening med singlet er jo konge! Har trent med singlet siden starten, du ser jo mye bedre hvordan musklene virker og det er jo motivasjon i seg selv :D Fet singlet forresten! SONS 4 LYF BRUH

Har ikke hatt kropp til det før nå synes jeg selv, har trent med ermeløse trøyer og det er utrolig digg, særlig når det er varmt.

SAMCRO never dies. Opie lives!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt kropp til det før nå synes jeg selv, har trent med ermeløse trøyer og det er utrolig digg, særlig når det er varmt.

SAMCRO never dies. Opie lives!

Hvis det var det det gikk på så burde ikke jeg brukt singlet den dag i dag :p Men så bruker jeg kun singlet for min egen del, og for å føle meg bedre når jeg trener og ser musklene bedre i speilet f.eks. Så får folk gjerne fnise litt av fyrstikkarmene mine, det gjør meg ikke så mye. Og som du sier er det kjempekomfortabelt!

Og Opie er for øvrig en av de feteste karakterene i noen serie ever. For et beist! Og med lumberjack-skjegget hadde det vært løgn å si at jeg ikke har en liten man-crush på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var det det gikk på så burde ikke jeg brukt singlet den dag i dag :p Men så bruker jeg kun singlet for min egen del, og for å føle meg bedre når jeg trener og ser musklene bedre i speilet f.eks. Så får folk gjerne fnise litt av fyrstikkarmene mine, det gjør meg ikke så mye. Og som du sier er det kjempekomfortabelt!

Og Opie er for øvrig en av de feteste karakterene i noen serie ever. For et beist! Og med lumberjack-skjegget hadde det vært løgn å si at jeg ikke har en liten man-crush på han.

Er ikke så mye armene som magan som er min hangup... men det kommer seg.

Jepp, Opie var faen meg svær, bokstavlig talt! Han og Happy er mine to favoritter på SoA. Og Juice. Må ikke gleme Juice.

Men har du sett Ryan Hurst uten det lange håret og skjegget?

Dette er en meget rørende video

og det er 'helt' tilfeldig at man velger en viss stil enkelte dager:

img_20121212_081147-jpg.78446

b01838681e9d11e3bf9022000a1fb723_7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...