Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fikk smaksprøvene mine på proteinpulver i dag :D:D

Ogsååå huska jeg at jeg ikke har no å blande ut i :eek::cautious::ROFLMAO:Meeen får vel improvisere eller no.. :p

Syltetøyglass funker (ganske) fett (y)

Har to dagens glade:

Jeg har spist verdens største kanelbolle.

Jeg har siste dagen på jobb i morgen!!! (Jobbens tørrhetsgrad har eskalert enormt i det siste, sitter stort sett og stirrer på dataskjermen eller skaper kunstverk i notatboka mi)

Hmja, det var egentlig det. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ukjent

Ooooh, Bergen trenger litt solskinn, så det er bra du tar turen! Hva skal du studere?

Min dagens glade er at kostholdet nå i to uker har bestått av det-jeg-har-lyst-på, allikevel har vekten et lavere tall! Yaaaay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norge vant semifinalen i håndball, noe som vil si at på lørdag skal jeg se Norge spille i OL-finalen i London :D!!!!!

Eg jobber med moren til Mia Hundvin(som dekker ol), ho håpte også på at Norgeskulle klare seg. For Mia har gløymt nøklene til huset i Norge og gubben kjem ikkje heim frå Hawaii før på søndag. Så ingen Norge i OL, Mia må heim uten nøkkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var litt usikker på om dette burde i den negative eller den glade men siden jeg forsøker å gå ned i vekt så ble det her.

Altså jeg skulle kjøpe en singlet i dag og jeg var jo opprinnelig en XXL nå i våres. Jeg prøvde optimistisk XL og måtte dobelsjekke om det var rett jeg hadde tatt da den var alt for stor. Jeg prøvde så en L...... som OGSÅ var for stor???

Altså jeg måtte ha medium o_O(y):cool::eek:

VOFF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt usikker på om dette burde i den negative eller den glade men siden jeg forsøker å gå ned i vekt så ble det her.

Altså jeg skulle kjøpe en singlet i dag og jeg var jo opprinnelig en XXL nå i våres. Jeg prøvde optimistisk XL og måtte dobelsjekke om det var rett jeg hadde tatt da den var alt for stor. Jeg prøvde så en L...... som OGSÅ var for stor???

Altså jeg måtte ha medium o_O(y):cool::eek:

VOFF!

Herlig, ikke sant? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...